11 grudnia we współpracy z Cube Group odbył się webinar na temat personalizacji w e-commerce. Uczestnicy wydarzenia dowiedzieli się, jak dostarczać to, czego klienci naprawdę szukają, na przykładzie case study marki Triverna. Obejrzyj nagranie, aby poznać kulisy tego sukcesu.
Połączenie SEO, content marketingu oraz wykorzystania nowoczesnych technologii może się okazać nie lada wyzwaniem. Jednak case study marki Triverna pokazuje, że da się to wszystko pogodzić i osiągnąć spektakularne rezultaty.
Dowiedz się, jakie działania będą skuteczne, od ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy mają za sobą liczne nagradzane kampanie marketingowe.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Czego dowiesz się z webinaru
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:
- jak projektować strategie blogowe bazujące na klastrach tematycznych, które redukują koszty CPC i wspierają rozwój biznesu,
- jak zwiększyć widoczność i ruch organiczny poprzez optymalizację struktury i treści strony – strategia SEO,
- w jaki sposób technologie i analityka mediowa wspierają personalizację oraz efektywność działań i jak to wykorzystać.
W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:
- Sytuacja wyjściowa i wyzwania w e-commerce.
- Strategia contentowa na przykładzie marki Triverna.
- Jak SEO wspiera personalizację w e-commerce.
- Analityka mediowa oraz transformacja podejścia do analizy i wdrożeń.
- Panel dyskusyjny: Personalizacja w praktyce – wyzwania i przyszłość.
Kto wystąpił na webinarze
Na webinarze swoje prezentacje przedstawili:
- Łukasz Plona – chief technology officer w Cube Group,
- Jacek Jurczyński – p.o. head of SEO w Cube Group,
- Agnieszka Tokarska – senior content marketing specialist.
W panelu dyskusyjnym dodatkowo wziął udział Krzysztof Dębski – chief marketing officer w Trivernie.
W roli prowadzącego wystąpił Michał Pustuł – chief product officer w Cube Group.
Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak dostarczać to, czego klienci naprawdę szukają.