Komunikacja z klientami w e-commerce opiera się głównie na e-mailach, które świetnie sprawdzają się w prezentowaniu ofert i informowaniu o statusie zamówień. Warto jednak zwrócić uwagę na proste, 160-znakowe wiadomości tekstowe, które w ważnych momentach mogą zapewnić Ci przewagę nad konkurencją. Zbliża się gorący sezon zakupowy, więc każdy dodatek, który wyróżni Twoją markę, ma ogromne znaczenie – dowiedz się, jak to zrobić.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie korzyści przynosi wdrożenie komunikacji SMS-owej w e-commerce,
- w jakich obszarach marketingu i obsługi klienta e-commerce warto zastosować SMS-y,
- jak wykorzystać system SMS opt-out, aby zwiększyć efektywność kampanii,
- jak często przeprowadzać przegląd bazy danych i jakie korzyści z tego wynikają,
- w jaki sposób wykorzystać SMS-y do informowania klientów o dostępności produktów,
- jakie są kluczowe działania na zakończenie roku w SMS marketingu.