Jesteś właścicielem sklepu lub ambitnym sprzedawcą? Sięgnij po podręcznik oraz zeszyt ćwiczeń „Sprzedaż dodatkowa w sklepie”, dzięki którem poznasz moc cross-sellingu i up sellingu.

Stałe poszerzanie bazy klientów to jedno z największych wyzwań, przed jakimi stoją małe i średnie firmy prowadzące sklepy. To proces, który bardzo często jest kosztowny, czasochłonny i nieprzewidywalny. A gdyby tak pomyśleć o tym, jaki niewykorzystany potencjał tkwi w tych klientach, którzy już Cię znają i odwiedzają Twój sklep?
W e-booku „Sprzedaż dodatkowa w sklepie”, autorstwa Dominiki Maciejak, znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- w jaki sposób w przeciągu kilku dni wprowadzić cross-selling i up selling do Twojej praktyki sprzedażowej,
- jak sprawić, aby sprzedaż wiązana dodatkowa stała się skutecznym, sprawdzonym i najbardziej przewidywalnym sposobem generowania dodatkowych obrotów w Twoim sklepie,
- jak zaoszczędzić na wydatkach na marketing.
Z podręcznika „Sprzedaż dodatkowa w sklepie” dowiesz się m.in.:
- czym jest cross selling i up selling,
- jakie korzyści płyną ze sprzedaży wiązanej dla firmy, sprzedawców i klientów,
- jakie są sposoby tworzenia profili zakupowych klientów,
- jak tworzyć ścieżki doświadczeń klientów i najważniejszych punktów styku klienta z marką,
- jak patrzeć na sprzedawany asortyment z perspektywy wyzwań klientów,
- w jaki sposób tworzyć propozycje sformułowań, które pomogą sprzedawcom uniknąć „efektu wciskania”,
- na czym polega wspierająca rola merchandisingu dla sprzedaży wiązanej,
- jakie są patenty na sprzedaż dodatkową w kanale online.
Uzupełnieniem e-booka jest zeszyt z 20 ćwiczeniami, które pomogą Ci:
- ugruntować korzyści płynące ze sprzedaży dodatkowej,
- poznać lepiej klientów i stworzyć ich profile,
- zmapować ścieżki doświadczeń klientów,
- odpowiedzieć na wyzwania i bolączki kupujących,
- zgromadzić bank obrazowych określeń jeszcze lepiej opisujących Twój produkt lub usługę,
- przeanalizować asortyment i poszukać najlepszych połączeń produktowych,
- wyznaczyć cele sprzedażowe uwzględniające sprzedaż dodatkową dla sprzedawców,
- przygotować się do lepszej diagnozy potrzeb klientów,
- przećwiczyć argumentację cech, zalet i korzyści produktów/usług,
- zaplanować sprzedaż dodatkową na ekspozycji,
- zaplanować sprzedaż dodatkową w sklepie online na cały rok.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów e-book „Sprzedaż dodatkowa w sklepie”.
EwP jest patronem medialnym publikacji.