Na SEO składa się wiele równolegle prowadzonych działań – optymalizacja techniczna, rozbudowa treści, pozyskiwanie wartościowych linków (a czasem także usuwanie szkodliwych). Wszystko ma służyć temu, by klient mógł łatwo odnaleźć Twój sklep po wpisaniu interesującej go frazy w wyszukiwarkę. W każdym z tych obszarów można witrynie pomóc lub jej zaszkodzić w pozycjonowaniu. Sprawdź, które elementy działają u Ciebie bez zarzutu, a którym musisz poświęcić zdecydowanie więcej uwagi.

Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest SEO i dlaczego warto poddawać swój sklep audytowi,
- co należy badać pod kątem pozycjonowania,
- czego od sklepów internetowych wymaga Google,
- jak linki z innych domen mogą pomóc w promocji Twojego sklepu w wyszukiwarce,
- jakie korzyści przyniesie analiza konkurencji w kontekście pozycjonowania,
- jak analizować ruch organiczny.