E-commerce może być piękny! Szczególnie wtedy, gdy sklep internetowy jest w odpowiedni sposób prowadzony. Przekonacie się o tym w publikacji Kamili Gębik, która razem z 19 przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty (takimi jak: Apart, Jack Wolfskin, Sephora, Calezdonia Group, Victoria’s Secret, Decathlon Polska itd.) zabiera nas w podróż od początków e-commerce, przez zmieniającego się konsumenta w dobie pandemii, po porady jak otworzyć swój pierwszy e-sklep, techniki pomagające zwiększać sprzedaż, cyfrowy marketing i predykcje na kolejne pięć lat. Książka wzbogacona jest o wspaniałe, kolorowe ilustracje Aleksandry Birch.

Każdy z nas robi obecnie zakupy w internecie
Nasiliło się to zwłaszcza w dobie pandemii, kiedy co chwilę centra handlowe były otwierane i zamykane, a łatwość, oszczędność czasu i wygoda zakupów online wzmocniły ten trend. Kamila Gębik w książce ,,PIĘKNY E-COMMERCE” pokazuje jak zmieniły się nasze nawyki zakupowe i jak bardzo wymagający i niecierpliwy jest współczesny klient. Opowiada także o cyfrowym i omnichannelowym kliencie przyszłości. Jest to poradnik rekomendowany przez Forbes Polska i Wirtualną Polskę nie tylko dla dyrektorów e-commerce, specjalistów marketingu, czy właścicieli sklepów internetowych z branży fashion i beauty, ale przede wszystkim dla tych, których fascynuje świat zakupów online i chcieliby w tym kierunku dalej się rozwijać.
Otwierając swój e-sklep – bądź bogatszy o wiedzę!
Sklepów internetowych namnożyło się ,,jak grzybów po deszczu”, a konkurencja jest coraz większa. Książka pomoże Ci przygotować się na umiejętne otwarcie i prowadzenie pierwszego e-sklepu. Autorka zwraca uwagę na ważne aspekty i uświadamia nad czym należy zastanowić się na starcie i jakich błędów nie popełniać. Opowiada o webdesignie, brandingu, grupie docelowej odbiorców, cyfrowym marketingu, modelach płatności, dropshippingu, wyboru odpowiedniego operatora płatności i dostawy paczek. Do swojej publikacji zaprosiła znanych ekspertów e-commerce, którzy również dzielą się z czytelnikiem cenną wiedzą.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zdobądź cenne informacje o technikach sprzedażowych
W każdej branży ważne jest posiadanie zdolności sprzedażowych, aby skalować swój biznes, dbając jednocześnie o spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach. Autorka książki na bazie swojego 15-letniego doświadczenia w sprzedaży opowiada, jakie mamy metody, które możemy wcielić w nasz biznes, aby zwiększać przychody. Omawia idealny kanał sprzedaży dla kupującego i sprzedającego, a także plusy i minusy pokazywania swojej oferty produktowej na marketplace’ach. Dodatkowo znajdziecie porady, jak sprzedawać na Amazonie i jak otworzyć się z ofertą na rynki zagraniczne.
Dlaczego monitorowanie trendów i predykcji jest ważne?
W rozdziale ,,Przyszłość E-commerce dla fashion i beauty” autorka zabiera nas w opowieść o trendach dla branży. Blockchain, kryptowaluty, shoppable TV, voice commerce to tylko kilka zagadnień o których możecie przeczytać. Nie zapomniała także o jakże ważnym VR i AI, influncer marketingu i q-commerce. Dowiecie się także dlaczego przyszłość należy do Azji.
Jest to pierwsza tego typu publikacja na rynku skierowana dla sektora fashion i beauty o coraz mocniej rozwijającym się e-commerce. Natomiast porady zawarte w niej można zastosować również dla innych branż.
„E-commerce w Praktyce” jest patronem medialnym publikacji.
- PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?
- Autorka: Kamila Gębik
- Oprawa miękka, uszlachetniona ze skrzydełkami
- Liczba stron: 312
- Cena: 69 zł
- Wydawca: KAMMEDIA Kamila Gębik