W 2022 r. spółka Bron.pl osiąga rekordowe przychody ze sprzedaży. Po dziesięciu miesiącach tego roku wygenerowała 12,4 mln zł przychodów, co daje dynamikę wzrostu na poziomie blisko 50 proc. w porównaniu z 8,3 mln zł osiągniętych w analogicznych okresie 2021 r.

Broń.pl S.A. to spółka specjalizująca się w sprzedaży produktów strzeleckich i obronnych nie wymagających zezwolenia oraz odzieży i akcesoriów survivalowych. Swoją działalność prowadzi głównie w oparciu o sklep internetowy oraz internetową platformę sprzedaży hurtowej w modelu B2B, z czego generuje 90% przychodów. Oferuje ok. 20 tys. produktów z różnych działów i kategorii, pochodzących od 411 światowych marek.
Spółka ma 3 marki własne oraz jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów 15 marek. Sklep Broń.pl jest obecny na rynku od ponad 20 lat i zdobył przez te lata wiele cennych nagród i wyróżnień. Firma obecna jest także na największych platformach typu marketplace takich jak: Allegro, Ceneo, OLX, Empik, Shopee.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– W 2022 r. nasza Spółka generuje rekordowo wysokie przychody ze sprzedaży. Największy ich wzrost zaobserwowaliśmy w marcu i wyniósł on aż 130 proc. rdr., co było spowodowane przede wszystkim wybuchem wojny na Ukrainie. Wyniki te jednak nie były jednorazowym zdarzeniem. Średnia dynamika w kolejnych miesiącach utrzymywała się na poziomie blisko 44 proc. rdr. Pokazuje to, że Polacy na stałe zmienili podejście i zaczęli przywiązywać większą wagę do swojego bezpieczeństwa, zaopatrując się w produkty obronne oraz strzeleckie – komentuje Mirosław Klekot, dyrektor e-commerce.
8 listopada 2022 r. rozpoczęła się oferta publiczna akcji Bron.pl S.A. Spółka planuje pozyskać z niej do 2,5 mln zł. Zebrane środki mają zostać przeznaczone na rozszerzenie oferty produktowej oraz rozwój sklepu internetowego.