Czy podczas słuchania muzyki na Spotify zastanawiasz się, jak dobrano podpowiadane Ci utwory? Czy kiedy zaglądasz na Netflixa, zaskakuje Cię poziom dopasowania propozycji filmów do obejrzenia? Te niby nieskomplikowane polecenia to efekt pracy wielu algorytmów i ludzi, którzy badają każdą sekundę użytkownika spędzoną w aplikacji. O właściwą prezentację oferty warto zadbać również w małym e-biznesie. Z jakich narzędzi korzystać?

Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego należy prezentować w e-sklepie spersonalizowaną ofertę i co dzięki temu możesz zyskać,
- jakie narzędzia pomogą Ci analizować ceny, zarządzać listingiem, tworzyć mapy cieplne i personalizację,
- jak wykorzystać analitykę do prezentowania oferty dopasowanej do konkretnych klientów,
- czym są mapy cieplne i do czego się przydają,
- jakie scenariusze personalizacji możesz zastosować w swoim e-sklepie.