Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

Retargeting statyczny czy dynamiczny – jakie kampanie e-mail retargetingowe są najlepsze?

Idealne kampanie e-mail retargetingowe mają dwie podstawowe cechy. Po pierwsze są skuteczne, tzn. rozwiewają wątpliwości odbiorcy dotyczące zakupu produktów w Twoim sklepie. Po drugie są opłacalne, czyli zoptymalizowane nie tylko pod kątem zapewnienia maksymalnej konwersji, lecz także pod kątem poniesionych kosztów. Sprawdź, jak połączyć oba te warunki i kiedy warto zainwestować w retargeting dynamiczny, a kiedy lepsze rezultaty przyniesie retargeting statyczny.

Retargeting statyczny czy dynamiczny – jakie kampanie e-mail retargetingowe są najlepsze?

Idealne kampanie e-mail retargetingowe mają dwie podstawowe cechy. Po pierwsze są skuteczne, tzn. rozwiewają wątpliwości odbiorcy dotyczące zakupu produktów w Twoim sklepie. Po drugie są opłacalne, czyli zoptymalizowane nie tylko pod kątem zapewnienia maksymalnej konwersji, lecz także pod kątem poniesionych kosztów. Sprawdź, jak połączyć oba te warunki i kiedy warto zainwestować w retargeting dynamiczny, a kiedy lepsze rezultaty przyniesie retargeting statyczny.
Idealne kampanie e-mail retargetingowe mają dwie podstawowe cechy. Po pierwsze są skuteczne, tzn. rozwiewają wątpliwości odbiorcy dotyczące zakupu produktów w Twoim sklepie. Po drugie są opłacalne, czyli zoptymalizowane nie tylko pod kątem zapewnienia maksymalnej konwersji, lecz także pod kątem poniesionych kosztów. Sprawdź, jak połączyć oba te warunki i kiedy warto zainwestować w retargeting dynamiczny, a kiedy lepsze rezultaty przyniesie retargeting statyczny.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę