Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Skuteczna sprzedaż w mobile i w modelu subskrypcyjnym – wszystko o m-commerce w jesiennym wydaniu „E-commerce w Praktyce”

Co zrobić, aby odwiedziny Twojego sklepu przez potencjalnego klienta z telefonu lub tabletu zaowocowały sprzedażą? Jak ułatwić mu mobilny proces zakupowy i skłonić go do zakupu?

Skuteczna sprzedaż w mobile i w modelu subskrypcyjnym – wszystko o m-commerce w jesiennym wydaniu „E-commerce w Praktyce”

Co zrobić, aby odwiedziny Twojego sklepu przez potencjalnego klienta z telefonu lub tabletu zaowocowały sprzedażą? Jak ułatwić mu mobilny proces zakupowy i skłonić go do zakupu?

Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2019. Gemius dla e-Commerce Polska”, sprzedaż w kanałach mobilnych notuje coraz lepsze wyniki: na smartfonach kupuje już 61% osób, a na tabletach – 27%. Od początku 2019 r. kanał mobilny odpowiada już za ponad 50% przychodów marek LPP z e-commerce. Liczby mówią same za siebie.

Tymczasem, co zaznacza jedna z autorek – Natalia Chrobak, kierownik zespołu PPC w Morele.net, „Dosyć powszechnie uważa się, że konsumenci korzystający z urządzeń mobilnych (zarówno kobiety, jak i mężczyźni) to tacy »apacze«, którzy tylko popatrzą, poczytają, ale nie kupią.”. Stronę Domodi.pl już 7 na 10 osób przegląda na ekranie smartfona. Co zrobić, aby odwiedziny Twojego sklepu przez potencjalnego klienta z telefonu lub tabletu zaowocowały sprzedażą? Jak ułatwić mu mobilny proces zakupowy i skłonić go do zakupu?

W siódmym numerze „E-commerce w Praktyce” przyglądamy się mobilnej stronie e-commerce. Sprawdzamy, czy powszechne przekonanie, że klient mobilny to taki, który nie kupuje, sprawdza się w praktyce. Pokazujemy, jak w Morele.net – jednym z największych sklepów internetowych w Polsce – zachowują się użytkownicy mobilni, a jak ci korzystający z desktopów i co robi sklep, żeby do nich dotrzeć i skłonić ich do zakupów. Prezentujemy, w jaki sposób proces zakupowy przyjazny dla użytkowników mobilnych zaprojektowali liderzy polskiego rynku e-commerce – wyróżnieni w badaniu Koszyk Roku – i jakie rozwiązania warto wdrożyć na stronie mobilnej, żeby ułatwić klientom zakupy i zwiększyć sprzedaż.

W branży e-commerce coraz więcej mówi się o voice commerce, conversational commerce, asystentach głosowych. Weryfikujemy, czy to kolejna moda, która przeminie, czy faktycznie rewolucja, która zmieni handel, i czy powinieneś już zacząć myśleć o wykorzystaniu tych technologii w swoim biznesie.

Spis treści nowego EwP 4(7) M-commerce


Kup teraz najnowszy numer „E-commerce w Praktyce: M-commerce”
ze świetnym dodatkiem „Sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!”


Często również wraca pytanie, czy zakupy towarów online w abonamencie staną się popularne i kiedy to nastąpi. W dodatku „Sprzedaż w modelu subskrypcyjnym” sprawdzamy, czy ten model sprzedaży ma szansę kiedykolwiek przyjąć się w e-commerce. Pokazujemy, jak zaprojektować użyteczny serwis e-commerce w modelu subskrypcyjnym. Radzimy, w jaki sposób zgodnie z prawem zmieniać ceny w ramach takiej działalności i jak zabezpieczyć swoje interesy w relacji z dostawcami, aby zapewnić klientom ciągłość dostaw. W obszarze płatności jednym z dominujących trendów stają się płatności cykliczne. Z bieżącego wydania dowiesz się, jak łatwo możesz zaadaptować usługę znaną z Netflixa, Spotify czy Ubera do swojego biznesu.

Spis treści dodatku w magazynie E-commerce w Praktyce: M-commerce

Teoria leniwego mózgu, pamięć kelnera, efekt piku i końca – pokazujemy, jak odkrycia dotyczące działania naszego umysłu oraz wrodzone lenistwo poznawcze mózgu można wykorzystać do wzmocnienia skuteczności działań marketingowych oraz efektywności e-commerce. Z lektury tego numeru dowiesz się także, czy i kiedy nawet w pozornie niewielkiej firmie warto zatrudnić product managera, czy dystrybucję e-commerce czeka rewolucja na miarę Ubera, Airbnb lub BlaBlaCara oraz czego o sprzedaży online możesz się nauczyć od chińskiego e-commerce.


Kup teraz najnowszy numer „E-commerce w Praktyce: M-commerce”
ze świetnym dodatkiem „Sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!”


Rozkładówka artykułu nowe oblicze e-retailu - Amazon 2020

Wojciech Herra w swoim felietonie zastanawia się, czy coś jednak może zaburzyć rynek e-handlu i jakie kluczowe kwestie osoba odpowiedzialna za sprzedaż online powinna monitorować, aby nie wypaść z gry. Polecam uważną lekturę, aby jak najlepiej przygotować swój e-commerce na najbliższe lata.

Z bieżącego numeru dowiesz się m.in.:

  • jakie przyjazne dla użytkowników mobilnych rozwiązania stosują liderzy e-commerce,
  • jak usprawnić proces wyboru sposobu płatności w czasie zakupów mobilnych, żeby ograniczyć liczbę porzuceń koszyków,
  • jak poprawić mobilne doświadczenia klientów swojego e-sklepu,
  • jakie błędy na stronie mobilnej powinieneś wyeliminować, żeby zwiększyć sprzedaż,
  • jakie formaty reklamowe i kanały są najskuteczniejsze w docieraniu do osób korzystających z urządzeń mobilnych,
  • jakim wskaźnikom się przyglądać, żeby zwiększać sprzedaż w kanale mobilnym,
  • jak optymalizować kampanie e-mail-marketingowe pod urządzenia mobilne,
  • jakie są największe wyzwania, z jakimi wiąże się sprzedaż online w modelu subskrypcyjnym,
  • jak zaprojektować użyteczny serwis e-commerce w modelu subskrypcyjnym,
  • jakie rozwiązanie płatnicze wybrać w zależności od modelu sprzedaży i od czego zacząć pracę nad wdrożeniem płatności cyklicznych w e-commerce,
  • czy regulamin dotyczący sprzedaży w modelu abonamentowym powinien się różnić od regulaminu tradycyjnego sklepu internetowego,
  • w jaki sposób zgodnie z prawem zmieniać ceny w modelu subskrypcyjnym,
  • jak rozliczać sprzedaż internetową w modelu subskrypcyjnym,
  • w jaki sposób wiedza z zakresu neuronauki pomoże Ci zrozumieć kręte ścieżki konsumentów świata e-commerce,
  • jak przygotować „Lajwy wyprzedażowe” – na przykładzie Bdsklep.pl (e-commerce od kulis)
  • kiedy warto zatrudnić product managera w firmie e-commerce,
  • czego o sprzedaży online możesz się nauczyć od chińskiego e-commerce,
  • czy dystrybucję w e-commerce czeka rewolucja na miarę Ubera, Airbnb czy BlaBlaCara i jakie są korzyści magazynowania on-demand z punktu widzenia sklepów internetowych i operatorów powierzchni magazynowych.

A także wiele wiele więcej!


Kup teraz najnowszy numer „E-commerce w Praktyce: M-commerce”
ze świetnym dodatkiem „Sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!”


Tabelki i zestawienia:

  • 17 wskazówek, jak dobrze zaprojektować stronę przyjazną dla użytkowników mobilnych,
  • Jak usprawnić proces wyboru sposobu płatności podczas zakupów mobilnych,
  • Dobre praktyki UI do wdrożenia na stronie mobilnej,
  • 7 wskazówek, jak dotrzeć do użytkownika mobilnego i go zdobyć,

Jeszcze więcej w nowym E-commerce w Praktyce 4(7) 2019: M-commerce!

Autorzy:

Najnowszy numer współtworzyli:

Kamil Chojko, Natalia Chrobak, Natalia Cichoń, Olga Golonka, Agata Goździk, Marek Górniak, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Wojciech Herra Krzysztof Janosiewicz, Anna Karczewska, Paweł Koperdowski, Kamila Kwiecień, Wiola Łada-Szewczenko, Maciej Maliszewski, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Sebastian Muliński, Agnieszka Ofmańska, Monika Pieniążek, Konrad Pilchowski, Marcin Piwowarczyk, Piotr Polak, Sebastian Puchała, Katarzyna Pura, Sebastian Szade, Łukasz Sztuczyński, Grzegorz Wenc, Mateusz Zemczak

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2019

Kup ten numer

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę