Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Lojalność w e-commerce nie umarła. Jak minimalizować wysiłek klienta?

Nie jest łatwo o lojalność w e-commerce. Każdy sklep zastawia na klientów mnóstwo „pułapek” – a to u siebie na stronie, a to w Google Ads, a to u influencerów. Kupujący mają więc olbrzymi wybór i ciągle są targetem jakiejś kampanii. A gdyby tak sprawić, by chcieli do Ciebie po prostu wracać? Lojalność jest ważna, bo lojalny klient wydaje więcej i chętnie poleca sklep. Tylko jak na tę lojalność zapracować, jak ją utrzymać i co ma do tego omnichannel?

Lojalność w e-commerce nie umarła. Jak minimalizować wysiłek klienta?

Nie jest łatwo o lojalność w e-commerce. Każdy sklep zastawia na klientów mnóstwo „pułapek” – a to u siebie na stronie, a to w Google Ads, a to u influencerów. Kupujący mają więc olbrzymi wybór i ciągle są targetem jakiejś kampanii. A gdyby tak sprawić, by chcieli do Ciebie po prostu wracać? Lojalność jest ważna, bo lojalny klient wydaje więcej i chętnie poleca sklep. Tylko jak na tę lojalność zapracować, jak ją utrzymać i co ma do tego omnichannel?
Nie jest łatwo o lojalność w e-commerce. Każdy sklep zastawia na klientów mnóstwo „pułapek” – a to u siebie na stronie, a to w Google Ads, a to u influencerów. Kupujący mają więc olbrzymi wybór i ciągle są targetem jakiejś kampanii. A gdyby tak sprawić, by chcieli do Ciebie po prostu wracać? Lojalność jest ważna, bo lojalny klient wydaje więcej i chętnie poleca sklep. Tylko jak na tę lojalność zapracować, jak ją utrzymać i co ma do tego omnichannel?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę