Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

Klient B2B w e-commerce – tajemnica warta odkrycia

Analitycy szacują, że klient B2B wydaje w sieci nawet do 10 razy więcej niż klient detaliczny¹, co na pierwszy rzut oka czyni go o wiele ciekawszym celem. Warto się jednak zastanowić, kim on tak naprawdę jest i jakimi wartościami się kieruje,
gdy dokonuje wyborów zakupowych.

Klient B2B w e-commerce – tajemnica warta odkrycia

Analitycy szacują, że klient B2B wydaje w sieci nawet do 10 razy więcej niż klient detaliczny¹, co na pierwszy rzut oka czyni go o wiele ciekawszym celem. Warto się jednak zastanowić, kim on tak naprawdę jest i jakimi wartościami się kieruje,
gdy dokonuje wyborów zakupowych.
Analitycy szacują, że klient B2B wydaje w sieci nawet do 10 razy więcej niż klient detaliczny¹, co na pierwszy rzut oka czyni go o wiele ciekawszym celem. Warto się jednak zastanowić, kim on tak naprawdę jest i jakimi wartościami się kieruje,
gdy dokonuje wyborów zakupowych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę