Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Jak poprawić mobilne doświadczenia klientów w e-commerce

Na konkurencyjnym rynku e-commerce to interfejs (UI) i doświadczenie użytkownika (UX) na urządzeniu mobilnym coraz częściej bezpośrednio wpływają na konwersję i odgrywają kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów.

Jak poprawić mobilne doświadczenia klientów w e-commerce

Na konkurencyjnym rynku e-commerce to interfejs (UI) i doświadczenie użytkownika (UX) na urządzeniu mobilnym coraz częściej bezpośrednio wpływają na konwersję i odgrywają kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów.
Na konkurencyjnym rynku e-commerce to interfejs (UI) i doświadczenie użytkownika (UX) na urządzeniu mobilnym coraz częściej bezpośrednio wpływają na konwersję i odgrywają kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę