Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Bez głowy, ale z głową – praktyczny przewodnik po headless commerce

Coraz więcej zakupów odbywa się poza tradycyjną witryną e-sklepu, np. w kanałach mobilnych, społecznościowych lub za pomocą urządzeń, które można zaliczyć do IoT (internetu rzeczy). Tradycyjne platformy e-commerce nie zawsze mają wystarczające możliwości, aby dostosować się do nowych punktów styku lub by zrobić to w rozsądnym czasie. Rozwiązaniem są platformy oparte na technologii headless.

Bez głowy, ale z głową – praktyczny przewodnik po headless commerce

Coraz więcej zakupów odbywa się poza tradycyjną witryną e-sklepu, np. w kanałach mobilnych, społecznościowych lub za pomocą urządzeń, które można zaliczyć do IoT (internetu rzeczy). Tradycyjne platformy e-commerce nie zawsze mają wystarczające możliwości, aby dostosować się do nowych punktów styku lub by zrobić to w rozsądnym czasie. Rozwiązaniem są platformy oparte na technologii headless.
Coraz więcej zakupów odbywa się poza tradycyjną witryną e-sklepu, np. w kanałach mobilnych, społecznościowych lub za pomocą urządzeń, które można zaliczyć do IoT (internetu rzeczy). Tradycyjne platformy e-commerce nie zawsze mają wystarczające możliwości, aby dostosować się do nowych punktów styku lub by zrobić to w rozsądnym czasie. Rozwiązaniem są platformy oparte na technologii headless.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę