Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Automatyzacja procesów w e-commerce – elementarz taktyczny cyfrowego przedsiębiorstwa

„Optymalizować! Digitalizować! Automatyzować! Więcej przychodować!” – można odnieść wrażenie, że takie właśnie rozkazy płyną do działów sprzedaży z ich sztabów generalnych. Taka strategia – można wnioskować z licznych przykładów i rynkowych trendów – wydaje się słuszna. Niemniej nawet najlepsza strategia niewiele znaczy, jeśli nie zostanie przełożona na właściwą taktykę. A dobra taktyka to taka, u której podstaw leży dokładna analiza mocnych i słabych stron organizacji, konkurencji oraz warunków zewnętrznych. I o tym właśnie, Zacny Czytelniku, będziemy mieli okazję rozprawiać, szukając odpowiedzi na pytania: „Kiedy digitalizować?”, „Co automatyzować?”, „Jak optymalizować?”.

Automatyzacja procesów w e-commerce – elementarz taktyczny cyfrowego przedsiębiorstwa

„Optymalizować! Digitalizować! Automatyzować! Więcej przychodować!” – można odnieść wrażenie, że takie właśnie rozkazy płyną do działów sprzedaży z ich sztabów generalnych. Taka strategia – można wnioskować z licznych przykładów i rynkowych trendów – wydaje się słuszna. Niemniej nawet najlepsza strategia niewiele znaczy, jeśli nie zostanie przełożona na właściwą taktykę. A dobra taktyka to taka, u której podstaw leży dokładna analiza mocnych i słabych stron organizacji, konkurencji oraz warunków zewnętrznych. I o tym właśnie, Zacny Czytelniku, będziemy mieli okazję rozprawiać, szukając odpowiedzi na pytania: „Kiedy digitalizować?”, „Co automatyzować?”, „Jak optymalizować?”.
„Optymalizować! Digitalizować! Automatyzować! Więcej przychodować!” – można odnieść wrażenie, że takie właśnie rozkazy płyną do działów sprzedaży z ich sztabów generalnych. Taka strategia – można wnioskować z licznych przykładów i rynkowych trendów – wydaje się słuszna. Niemniej nawet najlepsza strategia niewiele znaczy, jeśli nie zostanie przełożona na właściwą taktykę. A dobra taktyka to taka, u której podstaw leży dokładna analiza mocnych i słabych stron organizacji, konkurencji oraz warunków zewnętrznych. I o tym właśnie, Zacny Czytelniku, będziemy mieli okazję rozprawiać, szukając odpowiedzi na pytania: „Kiedy digitalizować?”, „Co automatyzować?”, „Jak optymalizować?”.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę