Numer 3 (30) lipiec-wrzesień 2025
Temat numeru: Skuteczne kampanie reklamowe online dla e-commerce
Liczba stron: 108
- dlaczego klienci deklarują niechęć do reklam, mimo że te wciąż wpływają na ich decyzje zakupowe,
- na czym polega efekt kontekstowej różnorodności i jak wpływa na zapamiętywanie marki,
- ile kosztuje i jak podzielić budżet kampanii digital w e-commerce,
- jakie proporcje budżetu marketingowego przynoszą największy zwrot z inwestycji,
- jak projektować skuteczne kreacje do kampanii reklamowej e-sklepu,
- czym jest koncepcja koła zamachowego i jak wykorzystać ją w planowaniu kampanii dla e-sklepu,
- jak sprawdzać efektywność kreacji reklamowej i ją optymalizować,
- jak połączyć kampanie PPC z automatyzacją marketingu i zwiększyć rentowność sprzedaży,
- jak analizować ścieżkę użytkownika i tworzyć skuteczne kampanie remarketingowe dla małego, a jak dla dużego e-sklepu,
- jak uzyskać synergię działań SEO i SEM.,
- jak zwiększyć sprzedaż z Meta Ads w e-commerce,
- jak działania brandowe wpływają na efektywność działań performance,
- jak przyciągnąć uwagę użytkownika i sprawić, że przestanie scrollować dalej,
- dlaczego emocje napędzają decyzje zakupowe bardziej niż dane,
- czym jest efekt „pattern interrupt” i jak zastosować go w kreacjach reklamowych,
- jak tworzyć content na TikToka, który napędza ROAS,
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię influencer marketingową dla e-commerce,
- jak przygotować akcję rabatową dla wybranych grup klientów,
- jak zabezpieczyć się przed wyciekiem kodu rabatowego do zewnętrznych serwisów.
- czy globalne marketplace’y i chińska konkurencja (Amazon, AliExpress, Temu) są zagrożeniem dla polskich sklepów internetowych,
- jakie działania powinni podejmować właściciele marek, aby utrzymać marżę w czasach wojny cenowej,
- czy zawsze warto być najtańszym i jak efektywnie różnicować ceny,
- jak skutecznie sprzedawać w zgodzie z interesami producenta i dystrybutorów,
- jak zarządzać polityką cenową i rabatową w odniesieniu do resellerów,
- jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe klientów online,
- dlaczego efekt pierwszego wrażenia ma tak istotne znaczenie w komunikacji marki,
- jak wykorzystać bodźce sensoryczne, aby zwiększyć zaangażowanie użytkownika,
- czym jest skuteczny on-site copywriting i jak nie wpaść w pułapkę niskojakościowych treści,
- jakie obowiązki i na kogo nakłada Polski Akt o Dostępności (PAD),
- jakie zmiany są konieczne, aby strona lub aplikacja mobilna była przyjazna dla każdego,
- czym jest zasada 4.5:1 i jak prezentować wideo na stronie,
- czy social commerce ma szansę rozwinąć skrzydła w Polsce – i jak wygląda to w Azji czy Stanach Zjednoczonych,
- jakie plany mają Instagram, TikTok i inne platformy społecznościowe w kontekście skracania ścieżki do zakupu.