Numer 4 (31) październik-grudzień 2025
Temat numeru: Strategia i skalowanie e-commerce
Liczba stron: 132
- jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy, którzy próbują rozwijać swoje sklepy online,
- jakie formy finansowania są dziś najskuteczniejsze przy rozwoju e-commerce,
- jak ustalać reguły cenowe dla poszczególnych grup produktów,
- jak mierzyć i poprawiać kondycję finansową sklepu internetowego,
- jak powinna się zmieniać strategia sprzedaży w dobie rosnącej konkurencji marketplace’ów,
- jakie technologie ułatwiają zarządzanie sprzedażą i logistyką na wielu rynkach,
- jak nie przepalić budżetu na marketing związany z ekspansją,
- jak opracować i wdrożyć strategię AI w sklepie internetowym,
- jak budować ofertę produktową i dostosowywać ceny w modelu B2C,
- jakie są korzyści z wdrożenia przemyślanej strategii rekomendacji,
- jak budować kulturę feedbacku wokół marki e-sklepu,
- jak skutecznie wdrożyć strategię omnichannel w organizacji B2B?
- jak zorganizować przedsprzedaż produktów, która silnie angażuje przyszłych kupujących i ogranicza liczbę zwrotów,
- jak efektywnie wydawać i optymalizować budżet reklamowy w e-commerce,
- jak przygotować skuteczną kampanię reaktywacyjną dla nieaktywnych klientów.
- jak zaprojektować idealną stronę główną sklepu internetowego,
- jak działa i jak poprawić efektywność kampanii Performance Max,
- jakie obowiązki ciążą na e-sklepach w związku z wykorzystywaniem algorytmów personalizujących ceny i ofertę.