Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z jury przyznała nagrody w pierwszej edycji konkursu „Kobieta e-commerce”. Statuetki otrzymały kobiety, które zaprezentowały najlepsze projekty w dziewięciu kategoriach.

„Kobieta e-commerce” to jedyny w Polsce konkurs adresowany do kobiet aktywnych w biznesie cyfrowym. Jest organizowany przez Fundację Kobiety e-biznesu oraz Partnerów – ekspertów i liderów polskiego e-commerce. W pierwszej edycji konkursu wpłynęło kilkaset zgłoszeń, z których wyłonionych zostało 80 finalistek w 9 kategoriach.
Ze względu na wysoki poziom zgłoszeń oraz ich różnorodność i innowacyjność Jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 14 wyróżnień. Dodatkowo zarząd Fundacji przyznał specjalne wyróżnienie dla osobowości rynku e-commerce Patrycji Sass-Staniszewskiej, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej za wybitne osiągnięcia w promowaniu e-commerce w Polsce oraz wspieranie organizacji społecznych promujących kobiety.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Laureatki konkursu „Kobieta e-commerce 2022” w 9 kategoriach:
1. Najlepszy sklep internetowy
Laureatka: Monika Pobrotyń, właścicielka oraz wiceprezeska North.pl, sklepu internetowego i portalu w całości poświęconych naprawom sprzętu domowego AGD. Całe przedsięwzięcie jest spójne z globalnymi trendami: zrównoważonego rozwoju, podejścia eko (nie wyrzucaj, naprawiaj) oraz tzw. „zrób to sam”. Inicjatywa wspiera wszystkich domowych majsterkowiczów i zachęca do naprawiania sprzętu samodzielnie, bez pomocy fachowców.
2. Technologia dla e-commerce
Laureatka: Joanna Spytek od ponad 10 lat rozwija rozwiązania technologiczne dla e-commerce, które są wykorzystywane przez największe marki w Polsce i zagranicą. Jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych, aktualnie rozwija kolejną innowację w segmencie programów partnerskich – Circlewise Partnership Hub.
3. Najlepszy e-marketing
Laureatka: Marzena Lewandowska, dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland, która od 13 lat buduje marketing w polskim oddziale firmy Aquaphor. Ostatnie 2 lata to wielki skok sprzedażowy i wizerunkowy brandu, który zwielokrotnił swoje udziały w rynku eCommerce (3x wzrost sprzedaży w 2021!).
4. Nowa usługa w e-commerce
Laureatka: Aleksandra Jakimowicz, która rozwija unikalną w skali światowej platformę online tumor3d.com. Na platformie online sprzedaje opartą na najnowszej technologii usługę trójwymiarowej wizualizacji zmian nowotworowych w organizmie pacjenta.
5. Przedsiębiorcza mama w e-commerce
Laureatka: Monika Honory to ekspert holistycznego odchudzania. Będąc mamą dwójki dzieci, która chciała odmienić swoje życie, opracowała holistyczno-motywacyjny Program Przemian. Stworzyła platformę online Przemiany wg Moniki Honory, rozwinęła sklep internetowy, zbudowała społeczność na FB liczącą 183 tys. osób.
6. Odpowiedzialny e-commerce
Laureatka: Dominika Dalba prowadzi markę bielizny i homewear w duchu EKO oraz sklep internetowy youandyourbody.pl. Każdy materiał, z którego szyte są produkty, każdy dodatek posiada światowej rangi EKO certyfikat. Każdy element pakowania (kartki, metki, sznurki czy bibuła) są w 100% z recyklingu oraz są w 100% biodegradowalne. Współpracuje z kameralnymi pracowniami w Polsce, ponieważ chce mieć pewność, iż warunki pracy i płacy są godne.
7. Innowacja w e-commerce
Laureatka: Małgorzata Ohme współzałożycielka innowacyjnej platformy Mindgram.com. W ramach jednej platformy integrowane są najważniejsze rozwiązania well-being oraz oferowany holistycznysystem wsparcia kondycji psychicznej pracowników i ich rodzin w codziennych problemach związanych z pracą, sytuacją osobistą, rodzinną lub finansową. Mindgram oferuje szybkie wsparcie psychologiczne przez czat i telefon, psychoterapię online, wirtualny well-being, work-life services (porady prawne, finansowe, rodzinne w kontekście well-beingu).
8. Najlepszy start-up for e-commerce
Laureatka: Joanna Jezior – Sojka, prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl, oferującego najlepsze ergonomiczne fotele i krzesła do pracy. Sklep stworzyła z misją szerzenia świadomości jak ważne dla naszego zdrowia jest korzystanie z rozwiązań najlepszych dla naszego kręgosłupa.
9. The best influencer for e-commerce
Laureatka: Sylwia Madeńska to influencerka, której konto śledzi prawie 260 tysięcy obserwatorów. Jest zawodową tancerką, choreografką, właścicielką szkoły tańca. Na instagramie stworzyła grupę lojalnych odbiorców, z którymi buduje trwałe relacje. Współpracuje z wieloma markami. Rekomenduje sprawdzone produkty z kategorii fashion, kosmetyki oraz hotelarstwo.
Nagroda Internautów: nagroda specjalna, przyznawana w ogólnopolskim głosowaniu internautów
Laureatka: Justyna Ratajczak to influencerka prowadząca popularne profile na Instagramie i Facebooku. Gotuje, fotografuje i stylizuje potrawy od ponad 10 lat. Swoją naturalnością i otwartością przyciągnęła tysiące Fanów do wspólnego gotowania. Promuje w social mediach produkty do przygotowywania potraw oraz wspomagające zdrowy styl życia. Prowadzi warsztaty kulinarne i nagrywa video – przepisy z różnymi markami i produktami do promocji w social media.
„E-commerce w Praktyce” jest patronem medialnym konkursu.
Warto doczytać