W kolejnym wydaniu podcastu „Z Buta w Marketing” Oskar Lipiński rozmawia z Sebastianem Horoszko, CEO Zaufane.pl. Sebastian opowiada o swojej drodze na szczyt w e-commerce.
Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl wyjaśnia, jak pokonywać trudności i skutecznie zbierać opinie klientów, żeby budować pozytywną reputację firmy.
Z nowego odcinku podcastu „Z Buta w Marketing” dowiesz się także:
- czy warto inwestować w projekty, które na początku nie przynoszą zysków,
- jak usprawniać swoją pracę i budować wartościowe kontakty,
- jak radzić sobie z fejkowymi komentarzami na wizytówkach Google’a,
- dlaczego gwiazdki Google’a są kluczowe dla sukcesu w biznesie,
- jak zdobyć 1000 klientów organicznie w ciągu 5 lat.
Jeżeli interesuje Cię temat customer testimonials koniecznie obejrzyj ten odcinek na YouTube.
E-commerce w Praktyce” jest patronem medialnym podcastu „Z buta w marketing”.