„Rok mobile’u” trwa nieprzerwanie od jakichś 10 lat. Zmieniają się urządzenia mobilne i klienci – generacje X, Y, Z osiągają zdolność nabywczą i kupują coraz więcej. Jak w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce zachowują się użytkownicy mobilni, a jak ci korzystający z desktopów? Co robi sklep, żeby do nich dotrzeć i skłonić ich do zakupów?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak w sklepie Morele.net zachowują się użytkownicy smartfonów, a jak ci korzystający z desktopów,
- jakie udogodnienia wprowadzono w Morele.net w celu ułatwienia klientom mobilnym korzystania z e-commerce,
- czym się różni proces pozyskiwania użytkowników mobilnych od zdobywania użytkowników desktopowych i jak łączyć kanały dotarcia,
- jak przekuć wiedzę o użytkowniku mobilnym na działania marketingowe,
- jakie formaty reklamowe i kanały są najskuteczniejsze w docieraniu do osób korzystających z urządzeń mobilnych.