Ostatnie dwa lata były czasem prawdziwych testów dla wielu przedsiębiorców. Liczba czynników zmieniających się niemal z dnia na dzień i wpływających na funkcjonowanie firm spowodowała, że planowanie strategiczne stało się trudnym wyzwaniem. W e-commerce po okresie szybkich zwyżek i optymistycznych prognoz nastąpił lekki spadek tempa. Duży wpływ mają na to przede wszystkim wysoka inflacja, stale rosnące koszty operacyjne, zaburzony łańcuch dostaw czy utrudniony dostęp do surowców.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak stworzyć strategię rozwoju e-sklepu i ocenić, czy przyjęte założenia są właściwe,
- jak diagnozować zagrożenia realizacji założonych planów oraz wyznaczać nowe działania,
- jak mądrze i skutecznie reagować na zmiany rynkowe i gospodarcze,
- jakie działania możesz wdrożyć w swoim e-sklepie, aby poradzić sobie z kryzysem i obniżoną skłonnością konsumentów do zakupów.