Najnowszy numer!

Dowiedz się jak robić skuteczny marketing i promować e-sklep.

Zobacz numer

Psi rok w e-commerce. Jak się dostosować do sytuacji na rynku i wrócić na właściwe tory

Marzec okazał się najlepszym miesiącem sprzedaży w historii platformy IdoSell. Wartość sprzedanych towarów (GMV) wzrosła o 68% w stosunku do tego samego miesiąca 2019 r. i liczba zamówień zwiększyła się z 2,5 mln do 3,5 mln. A to dopiero początek. Bo kwiecień zapowiada się jeszcze lepiej.

Psi rok w e-commerce. Jak się dostosować do sytuacji na rynku i wrócić na właściwe tory

Marzec okazał się najlepszym miesiącem sprzedaży w historii platformy IdoSell. Wartość sprzedanych towarów (GMV) wzrosła o 68% w stosunku do tego samego miesiąca 2019 r. i liczba zamówień zwiększyła się z 2,5 mln do 3,5 mln. A to dopiero początek. Bo kwiecień zapowiada się jeszcze lepiej.
Marzec okazał się najlepszym miesiącem sprzedaży w historii platformy IdoSell. Wartość sprzedanych towarów (GMV) wzrosła o 68% w stosunku do tego samego miesiąca 2019 r. i liczba zamówień zwiększyła się z 2,5 mln do 3,5 mln. A to dopiero początek. Bo kwiecień zapowiada się jeszcze lepiej.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę