Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Advertisement

Podbij zagraniczne rynki. Jak się przygotować do sprzedaży transgranicznej w e-commerce?

Kiedy prowadzi się sprzedaż internetową w Polsce, trudno po nocach nie śnić o eksporcie towarów i usług za granicę. W końcu czym jest tych 38 mln rodaków w porównaniu z prawie 8 mld ludzi na całym świecie? A może wystarczy po prostu działać za granicą tak, jak dotychczas w Polsce? Wtedy, przy zachowaniu proporcji, zwiększą się skala działania oraz liczba zamówień i zwielokrotnią się przychody. Mózg galopuje. Czy ten plan ma w ogóle jakąś skazę? Okazuje się, że ma. Choć tak naprawdę odpowiedź brzmi: „to zależy”.

Podbij zagraniczne rynki. Jak się przygotować do sprzedaży transgranicznej w e-commerce?

Kiedy prowadzi się sprzedaż internetową w Polsce, trudno po nocach nie śnić o eksporcie towarów i usług za granicę. W końcu czym jest tych 38 mln rodaków w porównaniu z prawie 8 mld ludzi na całym świecie? A może wystarczy po prostu działać za granicą tak, jak dotychczas w Polsce? Wtedy, przy zachowaniu proporcji, zwiększą się skala działania oraz liczba zamówień i zwielokrotnią się przychody. Mózg galopuje. Czy ten plan ma w ogóle jakąś skazę? Okazuje się, że ma. Choć tak naprawdę odpowiedź brzmi: „to zależy”.
Kiedy prowadzi się sprzedaż internetową w Polsce, trudno po nocach nie śnić o eksporcie towarów i usług za granicę. W końcu czym jest tych 38 mln rodaków w porównaniu z prawie 8 mld ludzi na całym świecie? A może wystarczy po prostu działać za granicą tak, jak dotychczas w Polsce? Wtedy, przy zachowaniu proporcji, zwiększą się skala działania oraz liczba zamówień i zwielokrotnią się przychody. Mózg galopuje. Czy ten plan ma w ogóle jakąś skazę? Okazuje się, że ma. Choć tak naprawdę odpowiedź brzmi: „to zależy”.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę