Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Planujesz zwiększenie sprzedaży online? Zadbaj o lojalność klientów

38% polskich konsumentów zrobiło w internecie zapasy na czas kwarantanny, a 70% uważa zakupy online za najbezpieczniejsze(1). Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale tego roku skoczył o 20% i pobił rekordy notowane w najbardziej dochodowym dotąd dla handlu okresie świątecznym(2). Żniwa w sieci trwają w najlepsze, ale nasuwa się pytanie, co będzie, gdy pandemia się skończy.

Planujesz zwiększenie sprzedaży online? Zadbaj o lojalność klientów

38% polskich konsumentów zrobiło w internecie zapasy na czas kwarantanny, a 70% uważa zakupy online za najbezpieczniejsze(1). Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale tego roku skoczył o 20% i pobił rekordy notowane w najbardziej dochodowym dotąd dla handlu okresie świątecznym(2). Żniwa w sieci trwają w najlepsze, ale nasuwa się pytanie, co będzie, gdy pandemia się skończy.
38% polskich konsumentów zrobiło w internecie zapasy na czas kwarantanny, a 70% uważa zakupy online za najbezpieczniejsze(1). Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale tego roku skoczył o 20% i pobił rekordy notowane w najbardziej dochodowym dotąd dla handlu okresie świątecznym(2). Żniwa w sieci trwają w najlepsze, ale nasuwa się pytanie, co będzie, gdy pandemia się skończy.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę