Spadek sprzedaży w e-commerce często skłania firmy do zwiększenia budżetu na płatne kampanie i optymalizację konwersji. Choć takie działania mogą przynieść szybkie rezultaty, nie zawsze rozwiązują problem, jeśli jego przyczyna leży głębiej. Skupienie się wyłącznie na działaniach performance’owych może prowadzić do krótkoterminowych efektów bez realnej poprawy sytuacji. Poznaj kilka dobrych praktyk, aby zagwarantować długoterminowy rozwój swojego biznesu e-commerce.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak rozwiązać problem braku wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym,
- co wziąć pod uwagę w ustalaniu celów marketingowych dla e-commerce na cały rok,
- jak kalendarz świąt wpływa na planowanie budżetu marketingowego,
- dlaczego warto analizować wszystkie źródła ruchu, a nie tylko płatne,
- o co warto zapytać przy optymalizacji kampanii reklamowych, aby upewnić się, że skutecznie wspierają one cały lejek sprzedażowy,
- jak analiza zwrotów produktów wpływa na prognozy i strategię marketingową.