E-commerce B2B stał się katalizatorem wzrostu i efektywności w produkcji, a potrzeba bycia online jest bardziej oczywista niż kiedykolwiek. Już w 2020 r., gdy sprzedaż bezpośrednia była ograniczona, e-commerce zyskał na znaczeniu jako istotny kanał zakupowy w segmencie biznesowym. Obecnie szacuje się, że globalnie już 65% firm posiada możliwości prowadzenia działań e-commerce w przestrzeni B2B1..

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak budować sprzedaż w zgodzie z interesami producenta i dystrybutorów,
- jakie są różnice między rolą dystrybutora a tą, którą ma do odegrania producent,
- dlaczego firmy dystrybucyjne i producenckie decydują się na wdrożenie własnego e-commerce pomimo rozwiniętej już sieci sprzedaży,
- jakie wyzwania stoją przed producentami w kontekście uruchamiania sprzedaży bezpośredniej,
- jak zarządzać polityką cenową i rabatową w odniesieniu do resellerów,
- o co warto zadba, gdy przygotowuje się strategię e-commerce B2B, która realnie wspiera sprzedaż.