Emitujesz reklamy we wszystkich klasycznych kanałach – Google Ads, Meta Ads, SEO, może nawet zaczynasz działać na TikToku czy Pintereście, ale czegoś brakuje. Skalowanie sprzedaży staje się coraz trudniejsze, koszt pozyskania nowych klientów rośnie, a ci pozyskani niechętnie wracają po kolejne zakupy w Twoim sklepie internetowym. Brzmi znajomo? To dowód na to, że lejek marketingowy już nie działa. Rozwiązanie? Automatyzacja w kole zamachowym.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zazwyczaj wygląda marketing w sklepach internetowych,
- czym jest koncepcja koła zamachowego i jak wykorzystać ją w planowaniu kampanii dla e-sklepu,
- jakie są najczęstsze powody porzuceń koszyka i jak je zminimalizować,
- jak projektować proste automatyzacje w dowolnym systemie marketing automation,
- jak połączyć kampanie PPC z e-mailami, pop-upami i powiadomieniami push, żeby zwiększać rentowność sprzedaży.