Wyobraź sobie taki scenariusz: decydujesz się przenieść swój e-sklep na inną platformę. Wypowiadasz umowę z dotychczasowym dostawcą albo jej nie przedłużasz, równolegle znajdujesz wykonawcę, ustalasz warunki współpracy i termin wdrożenia. Nadchodzi dzień zero i… wdrożenie nie jest ukończone. Stary sklep już nie działa, nowy jeszcze nie zaczął. Jak zabezpieczyć się prawnie przed taką sytuacją i zminimalizować jej skutki?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak pod kątem prawnym zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi sytuacjami podczas migracji e-sklepu i opóźnieniami spowodowanymi przez firmę wdrożeniową,
- kiedy można wypowiedzieć umowę o świadczenie usług IT z powodu ich nieprawidłowej realizacji,
- czy zgodnie z prawem prace nad ukończeniem projektu IT można zlecić podmiotowi trzeciemu na koszt pierwszego wykonawcy,
- jak rozliczyć odpowiedzialność za szkody.