Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak metodycznie wprowadzać zmiany w sklepie, poprawnie testować hipotezy i konsekwentnie zwiększać konwersję oraz przychód.
Co znajduje się w programie szkolenia „Jak wprowadzać zmiany w interfejsie e-sklepu? Testy A/B i inne metody walidacji hipotez w optymalizacji konwersji e-commerce”
- Najczęstsze błędy podczas optymalizacji sklepów internetowych.
- Proces CRO − jak dobrze podejść do wprowadzania zmian.
- Research CRO − jak dowiadywać się GDZIE i DLACZEGO ucieka konwersja.
- Co wpływa na konwersję w e-commerce? 7 czynników.
- Metody ilościowe i jakościowe.
- Jak walidować hipotezy i pomysły (na konkretnych przykładach).
- Jak optymalizować strony kategorii, value proposition, karty produktu, koszyk i checkout.
- Testy A/B − dlaczego są ważne i jak odpowiednio do nich podejść.
- Dla kogo są testy A/B.
- Inne metody walidowania hipotez.
Materiały dodatkowe:

