Marketerzy prowadzący na Facebooku działania reklamowe dla e-sklepów dzielą się na dwie kategorie. Jedni sądzą, że algorytmy zastąpią człowieka i rola reklamodawcy będzie się ograniczała do stworzenia strategii reklamowej, ponieważ reklamy „zrobią się same”. Drudzy – niczym typowy janusz w passacie – jeżdżą tylko manualem i ustawiają wszystkie reklamy ręcznie, bo chcą mieć pełną kontrolę. Którą drogę wybrać?
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego zamiast ręcznego tworzenia persony lepiej zaufać algorytmom Facebooka,
- z jakich elementów warto zrezygnować podczas optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku,
- co robić, żeby zminimalizować liczbę etapów lejka marketingowego i ograniczyć koszty,
- czy kampanie remarketingowe zawsze są skuteczne i jak mierzyć ich efekty za pomocą testu wyłączenia,
- jak poprawić jakość feedu produktowego i do czego przyda Ci się opcja dodania feedu uzupełniającego.