YouTube w służbie e-commerce? Jeszcze do niedawna trudno było udowodnić jego „prozakupowy” wpływ. Po stronie wydatków widniały bowiem wysokie koszty, a po stronie przychodów – nieraz okrągłe zero. Według badania „whyVideo study PL” z 2021 r. użytkownicy YouTube’a deklarują, że serwis pomaga im w podjęciu decyzji zakupowej (67%), że poszukują w nim więcej informacji o wybranej marce (57%) i chętniej kupują oglądane produkty (49%). Jak więc wykorzystać do promocji e-sklepu największą na świecie platformę wideo?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak efektywnie wykorzystywać YouTube’a do promocji e-sklepu i zwiększenia sprzedaży online,
- na czym polega zasada ABCD i jak ją stosować w tworzeniu reklam wideo,
- jak w oszacowaniu budżetu na reklamę i dobraniu odpowiednich formatów pomaga planer zasięgu,
- dlaczego warto wykorzystać listy remarketingowe YouTube’a,
- jak za pomocą kodu Google Ads mierzyć skuteczność kampanii na YouTubie.