Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush – w ten sposób firma promuje zawrotną szybkość, z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.
Żabka Jush to usługa, która pozwala klientom na realizację wszystkich potrzeb zakupowych. W ramach jednej aplikacji możliwe jest zamówienie zarówno ekspresowych zakupów z dostawą do domu (nawet w 15 minut), jak i tych większych, zaplanowanych z wyprzedzeniem z myślą o potrzebach całej rodziny.
Jak Lite e-Commerce promuje Żabkę Jush
Usługa słynie z testowania odważnych rozwiązań i niestandardowych sposobów dostawy. W minionych miesiącach zaskoczyła już swoich klientów próbnym wykorzystaniem drona, który „dowiózł” zamówienie na jedną z warszawskich plaż.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W ramach najnowszych działań zakupy były dostarczone samochodem rajdowym, co miało podkreślić szybkość, z jaką realizowane są zamówienia klientów. Pojazd jeżdżący w barwach Żabki Jush pojawił się w czerwcu na ulicach Warszawy. To efekt współpracy z firmą Top Racing, organizatorem m.in. WRC Rally Show Warsaw.
– Innowacje na stałe są wpisane w nasze DNA i sposób myślenia. Odważnie sprawdzamy nowe możliwości i na nich budujemy naszą konkurencyjną przewagę – powiedział Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce. – Jakość i szybkość dostaw od zawsze były naszym priorytetem i wyróżnikiem. Mamy ambicję, aby w przyszłości osiągać jeszcze lepsze efekty i niejeden raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów.
Samochód rajdowy w barwach Żabki Jush
W barwach Żabki Jush sportowe auto z obiecującym kierowcą rajdowym za kierownicą jeździło jeden dzień. Mały, zwinny samochód z napędem na 4 koła i mocą 360 koni mechanicznych – Toyotę GR Yaris, stworzoną do wyczynowej jazdy – sprawdzano m.in. pod kątem wpływu na skrócenie czasu dowozu w warunkach miejskich.
Tego dnia rajdowe auto m.in. dowiozło zakupy wybranemu klientowi, a wszędzie, gdzie się pojawiło, przyciągało uwagę przechodniów.
Akcja wpisała się w szerszą koncepcję Żabki Jush opartą na promocji usługi wśród osób szukających nowych rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Materiał wideo, podsumowujący test można zobaczyć na Instagramie.