Rok temu Oskar Lipiński, jako konsultant e-commerce, miał okazję pomóc Aleksandrowi Mazankowi, współwłaścicielowi Endorfinelli, we wprowadzeniu pewnych zmian w ich biznesie. Teraz spotykają się ponownie w podcaście „Z buta w marketing”, aby sprawdzić, jakie efekty przyniosły te działania!

Odkryj historię sukcesu polskiej marki bielizny nocnej i dowiedz się, jakie zmiany w e-commerce pomogły właścicielom rozwinąć biznes. Obejrzyj podcast Oskara Lipińskiego „Z buta w marketing”, która przedstawia ciekawe case studies.
Z tego odcinka dowiesz się:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- z jakimi wyzwaniami mierzyła się Endorfinella na początku swojej drogi w e-commerce,
- jakie zmiany wdrożono po konsultacji z Oskarem i jak wpłynęły one na biznes,
- jakie są plany Endorfinelli na przyszłość,
- jak wygląda model B2B i B2C marki,
- dlaczego Endorfinella zdecydowała się rozszerzyć ofertę z bielizny nocnej na odzież.
Oprócz inspirującej historii Endorfinelli odcinek zawiera wiele praktycznych wskazówek, które możesz wykorzystać w swoim własnym sklepie internetowym.
Podcast jest dostępny na platformie YouTube
„E-commerce w Praktyce” jest patronem medialnym podcastu „Z buta w marketing”.