E-sklepy wydają fortuny na przyciągnięcie klientów. Ale co z tego, skoro aż 68% porzuca koszyki przez nieintuicyjny proces płatności? Jak temu zaradzić? Daria Auguścik z Mastercard opowiada o tym, jak optymalizacja płatności wpływa na sprzedaż i dlaczego Click to Pay może być game changerem dla e-commerce.
W najnowszym odcinku videocastu „E-commerce bez tajemnic” Damian Jemioło rozmawia z Darią Auguścik – ekspertką Mastercard, która obala mity o płatnościach online i pokazuje, jak usługa Click to Pay upraszcza zakupy w sieci. To rozmowa o tym, dlaczego bezpieczeństwo i wygoda są dziś fundamentalne oraz jak merchanci dbając o nie, mogą zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków.
Daria Auguścik podkreśla: są klienci, którzy jeżeli nie mają swojej metody płatności na stronie, to po prostu nie kupują. Z powodu braku jednego czy dwóch kafelków na stronie nie chcemy przecież tracić klientów.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- Dlaczego brak intuicyjnego procesu płatności kosztuje sklepy internetowe, utratę nawet 68% transakcji.
- Czym naprawdę jest Click to Pay i jaką wartość daje sklepom internetowym.
- Jak Click to Pay zwiększa bezpieczeństwo transakcji i chroni dane klientów.
- Co właściciele e-sklepów zyskują, wdrażając szybkie i proste płatności.
Partnerem strategicznym wideocastu jest Shoper.
Posłuchaj tego odcinka „E-commerce bez tajemnic”:
O „E-commerce bez tajemnic”:
„E-commerce bez tajemnic” to wideocast magazynu „E-commerce w Praktyce”, w którym odkrywamy kulisy e-handlu. Damian Jemioło rozmawia z topowymi ekspertami o tym, jak budować silne marki, wdrażać skuteczne strategie omnichannel, projektować ścieżki zakupowe i maksymalizować sprzedaż. Konkretne porady, bez marketingowego pustosłowia. Partnerem wideocastu jest Shoper.pl.
🚀 Słuchaj „E-commerce bez tajemnic”, wideocastu pełnego praktycznych wskazówek, sprawdzonych strategii i rozmów z ekspertami skutecznej sprzedaży online. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@ewp.pl.
➡️ Współpraca: reklama@ewp.pl.

