Zastanawiasz się, jak w praktyce możesz wykorzystać najnowsze technologie w handlu internetowym? Które obszary działalności e-sklepu warto zautomatyzować? Z jakich narzędzi AI korzystać, aby zwiększyć wydajność i sprzedaż oraz wpłynąć na zadowolenie klientów i pracowników? Odpowiedzi znajdziesz w pierwszym tegorocznym numerze „E-commerce w Praktyce”. Tematem przewodnim wydania są AI i automatyzacja.
W nowym numerze „EwP” eksperci dzielą się wskazówkami, które pomogą Ci wdrożyć nowoczesne rozwiązania w e-sklepie – pod względem zarówno budowania doświadczenia użytkowników, optymalizowania cen czy prowadzenia analityki, jak i usprawniania procesów logistycznych oraz obsługi klienta.
Z lektury dowiesz się m.in.: jak i co automatyzować bez ponoszenia dużych kosztów, jak zautomatyzować system zamówień, reklamacji i zwrotów w e‑commerce, jak wykorzystać automatyzację do poprawy logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, jak efektywnie integrować i automatyzować procesy w tradycyjnej hurtowni oraz jak zbudować kompletny system automatyzacji marketingu, który pomaga osiągnąć cele biznesowe. W numerze obalamy mity związane z AI w e-commerce. Poznasz wskazówki, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność swoich usług, jak używać narzędzi AI w pracach nad UX sklepu internetowego czy jak wykorzystać uczenie maszynowe w dynamicznym pricingu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „EwP” 24 o AI i automatyzacji w e-commerce
O skutecznej automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej opowiada w wywiadzie Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, head of e-commerce and digital marketing w firmie ANIA KRUK. W cyklu „Zdaniem ikomersiaka” o zastosowaniu sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym mówi Mateusz Haber – współtwórca marek i sklepów internetowych. O tym, jak wdrożyć system alertów i rozwiązania z zakresu AI oraz automatyzacji, w ramach cyklu „E-commerce od kulis” pisze Aleksander Krysa z DrTusz.pl.
Zachęcamy również do zapoznania się z artykułami spoza tematu numeru. Dowiesz się z nich, jak prowadzić e-commerce zgodnie z prawem w 2024 r., z jakich raportów Google Analytics 4 warto korzystać w pracy e-commerce managera oraz jak łatwo i szybko rozpocząć sprzedaż na platformie eMAG w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.
Lekturę wydania proponujemy jednak rozpocząć od „Forum ikomersiaka”, w którym eksperci wskazują na najważniejsze zmiany, trendy i wyzwania na rynku e-commerce w 2024 r.
Zamów „EwP” 24 o AI i automatyzacji w e-commerce
Z „EwP” 24 dowiesz się m.in.:
- jak szukać obszarów do automatyzacji w sklepie internetowym,
- jak poprawić efektywność procesów e-commerce bez ponoszenia dużych kosztów,
- jak wykorzystać automatyzację do poprawy logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw,
- jak zautomatyzować system zamówień, reklamacji i zwrotów w e‑commerce,
- jak efektywnie integrować i automatyzować procesy w tradycyjnej hurtowni,
- jak stworzyć system automatyzacji marketingu i skutecznie nim zarządzać,
- jak zmiany w Gmailu i Yahoo wpływają na powodzenie kampanii marketingowych,
- jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność obsługi klienta,
- jak wykorzystać AI w pracach nad UX e-sklepu,
- w czym ChatGPT może pomóc e-commerce,
- jak optymalizować ceny z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
- na jakie trendy i zmiany w e-commerce warto zwrócić uwagę w 2024 r.,
- jak prowadzić sklep internetowy zgodnie z prawem w 2024 r.
„EwP” 24 to aż 124 strony inspirującej lektury i wiele wskazówek, które pomogą Ci wprowadzić rozwiązania z zakresu AI i automatyzacji w Twoim e-commerce.
W nowym numerze „EwP” swoją wiedzą podzielili się:
Aleksandra Bilińska, Katarzyna Bronowska, Mateusz Cich, Mateusz Cisowski, Paulina Czokajło, Paweł Fornalski, Maciej Frankowski, Sebastian Gierz, Janusz Grabowski, Mateusz Haber, Weronika Herbet-Homenda, Marta Jabłońska, Marcin Kamiński, Aleksander Krysa, Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Agnieszka Mioduszewska, Sandra Olszewska, Paweł Paszkowski, Wojciech Popiela, Ewa Reducha-Wiśniewolska, Aleksandra Stankowska, Michał Starczewski, Klaudia Szatko, Klaudia Szostok, Wojciech Trochimowicz, Igor Walęcki, Paulina Wawrzyczek, Krzysztof Wieczorek, Konrad Zach.
Zamów „EwP” 24 o AI i automatyzacji w e-commerce
Życzymy owocnej lektury. Jesteśmy przekonani, że wskazówki naszych ekspertów pomogą Ci wdrożyć rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji, a także prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w 2024 r.