Opis narzędzia
W Thulium robimy zaawansowany system contact center, który uzupełniamy dobrymi praktykami z zakresu obsługi klientów. Thulium pomoże Ci stworzyć efektywny proces obsługi zapytań klientów, zamówień oraz reklamacji. Możesz go spiąć ze swoimi narzędziami, uszczelnić komunikację i zostawić klientom wrażenie świetnej obsługi. Produktowe pytania możesz też obsłużyć czatem, chatbotem lub Messengerem.
Najważniejsze funkcje systemu:
- telefon (Infolinia z IVR),
- e-mail (system Helpdesk, obsługa zgłoszeń),
- czat, chatbot, callback – widget na Twoją stronę,
- obsługa Facebook Messengera,
- liczne integracje (np. Magento, Shoper, Allegro, IdoSell, LiveSpace)
- dostęp do raportów, wallboardów i dashboardów,
- identyfikacja Klienta w miniCRM,
- dostęp do karty klientów z historią kontaktu,
- ocena i nagrywanie rozmów
Pracujemy smartnie, w oparciu o racjonalne mierzalne cele. Firma jest oparta o relacje właścicielskie. Nie korzystamy z zewnętrznego finansowania, dzięki czemu możemy prowadzić elastyczną strategię reklamową i produktową. Unikamy klisz korporacyjnych i startupowego pivotowania – mamy sprawdzony model biznesowy. Działamy głównie na rynku polskim.
Korzyści
- szybsza i wydajniejsza obsługa klienta,
- automatyzacja wybranych czynności (dostępny syntezator mowy, chatbot, możliwość tworzenia szablonów wiadomości),
- kontrola nad procesem obsługi klienta (dostęp do raportów i dokładnych statystyk pracy każdego konsultanta),
- możliwość szkolenia i nauki na podstawie nagrań z rozmowy oraz za pomocą podsłuchu rozmów,
- zabezpieczenie przed zastojem w przypadku nieobecności lub urlopów (możliwość przypisania obsługi na innych konsultantów; konsultant widzi całą historię kontaktu z klientem),
- niższe koszty utrzymania oraz administracji – jeden system zamiast kilku narzędzi (telefon, mail, czat, chatbot, Facebook Messenger, callback, Click2Contact),
- możliwość integracji z zewnętrznymi systemami – np. SMSAPI, Shoper LiveSpace, BaseLinker, IAI Shop
Wybrani klienci
Wittchen,
DeeZee,
Wojas,
TUI,
Shoper,
Fitness Catering,
VOBIS, IT Card,
sfmeble.pl,
NEO24.PL,
Veepee,
Tpay,
DOZ.pl
Dane adresowe
Thulium Sp. z o.o.
os. Złotej Jesieni 7
31-827 Kraków
Tel: +48 12 397 53 00
kontakt@thulium.pl
www.thulium.com