Opis narzędzia
Ergonode to nowoczesny system PIM
Nie da się budować unikalnych doświadczeń zakupowych bez odpowiedniej informacji produktowej. Dobre zdjęcia, opis techniczny, informacje dotyczące ceny lub wysyłki są kluczowymi czynnikami przy podejmowaniu decyzji konsumenckich. Dlatego istotne jest skuteczne zarządzanie takimi danymi – do tego służą systemy PIM (Product Information Management). Pozwalają na efektywne tworzenie, zarządzanie i dystrybucję treści produktowych do różnych kanałów sprzedaży, a także lepsze ich dopasowanie do odpowiednich grup docelowych. Dzięki rozbudowanym funkcjom raportowania pozwalają również na lepsze zrozumienie klientów i sposobu, w jaki dokonują oni zakupów.
Co wyróżnia Ergonode?
Ergonode jest systemem PIM typu open-source, zbudowanym w oparciu o architekturę mikroserwisów. To pierwszy system PIM stworzony w duchu “human-centric design”, a więc jest: prosty, ergonomiczny i wydajny. Dla ludzi.
Open source
Dzięki Ergonode można czerpać korzyści z darmowego dostępu do kodu źródłowego – co pozwala programistom na wprowadzanie dowolnych zmian i modyfikacji dostosowanych do konkretnych warunków i wymagań biznesowych.
Stworzony z myślą o ludziach
System jest wygodny i łatwy w obsłudze, co pozwala na szybkie dostosowanie go do organizacji o dowolnej wielkości. Specjalny moduł Product Data Designer pozwala na swobodne kształtowanie wyglądu i rodzaju treści na kartach produktów.
Nowoczesna architektura
Modułowa architektura systemu oferuje nieograniczone możliwości elastycznego dostosowania systemu do wymagań każdego rynku i branży. Niezależnie od tego, ile osób korzysta z Ergonode, ani jak duża jest baza produktów, system działa wydajnie i można go łatwo dostosować do konkretnych wymagań firmy.
Przygotowany do pracy w chmurze
System może działać w modelu chmury publicznej lub prywatnej. Pozwala to na znaczne oszczędności kosztów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa przechowywanych danych, szczególnie przy dużych organizacjach (wiele oddziałów, tysiące kategorii, setki tysięcy produktów).
Dowolność w tworzeniu opisu produktowego
Można ustawiać atrybuty, które są polami tekstowymi do wypełnienia, polami pojedynczymi lub wyboru, jak również złożonymi funkcjami, takimi jak cena czy jednostka. Wszystko to pozwala na stworzenie dowolnej struktury karty produktu, która jest dostosowana do potrzeb klientów.
Katalog gotowych szablonów
Można skorzystać z gotowych szablonów, które dopasowane są do najpopularniejszych kategorii i sektorów, takich jak: obuwie, odzież, kosmetyki, leki, zabawki, książki.
System projektowania Drag&drop
Pozwala na tworzenie kart produktów o dowolnym wyglądzie. Nie ma żadnych ograniczeń, każdy może dostosować wygląd karty produktu do swoich potrzeb i preferencji.
Efektywne zarządzanie tysiącami produktów
Ergonode umożliwia zarządzanie produktami z poziomu listy, filtrowanie i edycję setek produktów jednocześnie, dzięki czemu edycja treści staje się przyjemna i wygodna. System jest łatwy w obsłudze, a jednocześnie posiada wszystko, co najlepsze w klasycznych arkuszach kalkulacyjnych.
Moduł do tłumaczeń
Stworzony od podstaw moduł tłumaczeniowy umożliwia wprowadzanie danych w wielu językach.
Lepsza organizacja pracy w firmie
Ergonode pozwala na przypisanie odpowiednich ról poszczególnym członkom organizacji, dzięki czemu proces tworzenia i uzdatniania treści produktowych staje się przejrzysty. System nadawania uprawnień do poszczególnych czynności pozwala na optymalizację pracy wielu działów (fotografowie, copywriterzy) oraz sprawny nadzór nad jakością tworzonych treści przez menedżerów.
Korzyści
Ergonode to nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system do zarządzania katalogiem produktowym, który nie wymaga kosztownego i czasochłonnego procesu uczenia się obsługi. Jest intuicyjny, dzięki czemu można z łatwością zarządzać setkami tysięcy produktów w czasie rzeczywistym. Ponadto ma interaktywną siatkę produktów, prosty projektant szablonów, desktop “PWA ready”. I wiele więcej!
Ergonode to narzędzie, które nie tylko usprawnia pracę, ale także ma znaczenie w kontekście budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów, co wpływa na zwiększenie sprzedaży.