


Opis narzędzia
e2m storefront to gotowy front sklepu internetowego oparty na technologii PWA (Progressive Web Applications) oraz najlepszych praktykach User Experience. E2m jest w pełni kompatybilny z najpopularniejszymi rozwiązaniami e-commerce i produktowymi bazami danych.
E2m został opracowany na potrzeby tworzenia e-commerce dopasowanego do indywidualnych potrzeb, integrowalnego z każdym systemem sklepu internetowego. Jest w pełni kompatybilny i skalowalny z najpopularniejszymi platformami e-commerce, takimi jak: SAP Commerce (wcześniej Hybris), Shopify lub Broadleaf Commerce.
Ma własną bibliotekę interfejsu użytkownika, która zapewnia pełne dostosowanie do potrzeb marki – nowoczesny wygląd i doskonałe doświadczenie użytkownika. Możliwość użycia komponentów ułatwia budowanie nowego wyglądu krok po kroku. Dzięki błyskawicznemu ładowaniu stron i najlepszym w swojej klasie UX, zapewnia większe zaangażowanie klienta i wyższy współczynnik konwersji.
e2m storefront to:
- jedno uniwersalne rozwiązanie, które można elastycznie dopasować do potrzeb użytkowników biznesowych i końcowych,
- szybkie we wdrożeniu, skalowalne i wygodne narzędzie obsługujące pełną gamę funkcjonalności e-commerce,
- optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO) w standardzie,
- błyskawiczna konfiguracja i uruchomienie: najpopularniejsze opcje są dostępne out-of-the-box,
- pre-integrowane scenariusze wdrożeniowe dla systemów B2C i B2B: SAP Commerce oraz Broadleaf Commerce,
- wykorzystanie najnowszych, sprawdzonych technologii warstwy interfejsu użytkownika (React.js, Redux, Express, Babel),
- żadnych kosztów dodatkowych – elastyczny model wyceniania, dopasowany do potrzeb biznesowych,
- niskie koszty utrzymania (TCO) oraz duża łatwość wprowadzania zmian bez potrzeby kosztownych poprawek w warstwie silnika sklepu.
Korzyści
- e2m storefront dzięki PWA gwarantuje spójność doświadczenia zarówno na ekranie komputera jak i na urządzeniu mobilnym oraz pozwala uniknąć konieczności tworzenia aplikacji mobilnej co znacznie zmniejsza koszty,
- poprawia ogólny performance strony – strona ładuje się szybciej, dzięki czemu współczynnik odrzuceń (bounce rate) spada nawet dwukrotnie,
- zwiększa konwersję z kanału mobile aż do 40%,
- posiada tryb offline – dzięki czemu nasz użytkownik zostaje na stronie nawet przy wolnym połączeniu internetowym,
- dzięki najlepszym praktykom UX, gwarantuje customer experience na najwyższym poziomie.
Wybrani klienci
Leifheit