Opis narzędzia
Oferta DPD Polska dla firm to propozycja usług, które zapewniają przedsiębiorcom nie tylko skuteczne i bezpieczne doręczenie zamówienia, ale i ułatwiają codzienne funkcjonowanie sklepu. Zawiera rozwiązania dotyczące obsługi przesyłek krajowych i międzynarodowych.
Oferta obejmuje usługę DPD Online, czyli rozbudowany system zarządzania wysyłką, dający partnerom możliwość samodzielnego wykonywania większości czynności związanych z obsługą paczek, np. dokonywania kompleksowego rozliczenia procesów logistycznych oraz obsługiwania wysyłek seryjnych. Większe sklepy wykorzystujące systemy magazynowo-sprzedażowe lub aukcyjne mają do dyspozycji moduły wysyłkowe. Te specjalne aplikacje po zainstalowaniu stają się integralnymi elementami programów do zarządzania stanami magazynowymi i sprzedażą, automatyzując obsługę przesyłek bezpośrednio z poziomu jednego interfejsu.
W ramach współpracy firmy otrzymują także możliwość skorzystania z e-sklepu, w którym dostępne są łatwe w użyciu materiały eksploatacyjne do pakowania i zabezpieczania zawartości paczek.
Z myślą o mniejszych partnerach powstała oferta dla Małych Firm dająca możliwość nadania 10, 20 lub 50 przesyłek w ramach stałego, miesięcznego abonamentu. Również te wysłane po wykorzystaniu puli paczek abonamentowych mogą być objęte atrakcyjnymi warunkami cenowymi.
Dzięki współpracy z DPD Polska klienci danego e-sklepu mogą korzystać z wygodnych narzędzi usprawniających i przyspieszających doręczenie. Interaktywne powiadomienia Predict, których rozszerzeniem jest portal „Moja Paczka” o znacznie większym zakresie funkcjonalności, umożliwiają określenie okna czasowego odbioru przesyłki, a także łatwy kontakt z kurierem. E-konsumenci do dyspozycji mają również gęstą sieć punktów DPD Pickup (ponad 2,5 tys.) i oddziałów miejskich, w których można odebrać paczkę, a także w razie potrzeby nadać zwrot.
Bezpieczne doręczenia w DPD Polska: www.dpd.com.pl/Inne/Bezpieczenstwo
DPD Polska dla firm: www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi
Korzyści
- Możliwość zapewnienia e-konsumentom sprawnej, szybkiej, wygodnej, a także bezpiecznej dostawy, co znacząco wpływa na ich zadowolenie z zakupów i zwiększa zaufanie wobec e-sklepu.
- Obsługa przesyłek krajowych i międzynarodowych.
- Możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb e-sklepu.
- Ułatwienie zarządzania e-sklepem i podniesienie jego wydajności.
- Pełna kontrola nad procesem nadań i łatwy kontakt z dostawcami zamówienia.
- Dostęp do przejrzystych, łatwych w obsłudze narzędzi IT.
- Oferta abonamentowa.
- Możliwość elastycznego dopasowania terminu i formy dostawy do potrzeb konsumenta dzięki powiadomieniu Predict i aplikacji moja.paczka.pl; kontakt telefoniczny do kuriera
Dane adresowe
DPD POLSKA SP Z O O
Ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa
Telefon +48225775500
www.dpd.com.pl
dpd@dpd.com.p