Świeże spojrzenie na e-commerce i otwarta dyskusja na temat najważniejszych zagadnień branżowych – to cechy nowego podcastu „Z buta w marketing”, któremu patronuje „E-commerce w Praktyce”. Autorem projektu jest Oskar Lipiński, współwłaściciel polskiej marki DAAG i doświadczony konsultant e-commerce. W sieci dostępne są już trzy rozmowy.

W pierwszym odcinku podcastu „Z buta w marketing” gościem Oskara Lipińskiego był Łukasz Chwiszczuk – specjalista od reklam w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem, certyfikowany trener Google Ads.
Gościem drugiego odcinka był Mateusz Załubski, head of marketing Surfshark. To ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego oraz pozyskiwania i utrzymywania klientów poprzez produkty. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, który ma wieloletnie doświadczenie w growth marketingu biznesów cyfrowych i e-commerce.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W trzecim odcinku podcastu „Z buta w marketing” Oskar Lipiński rozmawia z Kacprem Zdunkiem, właścicielem agencji ClickInStory, który ma duże doświadczenie w influencer marketingu i targetowanym e-samplingu.
Patronem medialnym podcastu jest „E-commerce w Praktyce”.