Webinar: Jak zwiększyć konwersję na mobile, czyli m-commerce w Preorder

Zapraszamy na webinar, który rzuci światło na dynamicznie rozwijający się świat m-commerce i jego wpływ na przyszłość e-handlu. Razem z prelegentami odkryjemy, czy inwestycje w nowe technologie są kluczem do sukcesu Twojego sklepu internetowego. A to wszystko na przykładzie Preorder.pl!

Dlaczego warto zobaczyć webinar, czyli krótka agenda:

  • M-commerce w rozkwicie: zastanowimy się nad tempem rozwoju m-commerce i omówimy, dlaczego nowe technologie są nie tylko trendem, ale koniecznością.
  • Headless i PWA – co to właściwie jest: wyjaśnimy, czym jest architektura Headless i Progressive Web Apps (PWA), oraz dlaczego mogą one stanowić przewagę konkurencyjną dla Twojego biznesu.
  • Preorder – firma od środka: przyjrzymy się bliżej firmie Preorder, odkrywając jej unikalne podejście do preorderów i innowacyjne strategie biznesowe.
  • Ewolucja zakupów muzycznych: przeanalizujemy, jak zmieniły się zakupy w przemyśle muzycznym i jakie lekcje można wyciągnąć z tej transformacji.
  • Strategie dotarcia: omówimy, jakie kanały dotarcia są stosowane przez Preorder, ze szczególnym uwzględnieniem roli kanału mobile.
  • UX – klucz do sukcesu: przedstawimy najciekawsze elementy projektu UX, które przyczyniają się do sukcesu sklepu.
  • Wyzwania projektu PWA: podzielimy się doświadczeniami związanymi z trudnościami i wyzwaniami, które napotkaliśmy podczas realizacji projektu PWA dla Preorder.
  • Oczekiwane efekty: zastanowimy się, jakich efektów można oczekiwać po wprowadzeniu zmian w sklepie oraz co widzimy już teraz.
  • Przyszłość w nieznane: na koniec podzielimy się naszymi planami na dalszy rozwój i innowacje.

Webinar prowadzi Gabriela Gil z AtomStore, a zaproszeni eksperci to Marek Wróbel (Preorder.pl) i Łukasz Plutecki (AtomStore).