

Jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją, aby wyciskać z niej maksimum i zawsze dostawać dokładnie to, czego potrzebujesz? Jak skutecznie wykorzystywać AI w sprzedaży? Jak dzięki AI tworzyć grafiki, wideo, teksty i muzykę na najwyższym poziomie?
Narzędzia AI, które są dostępne na rynku, pozwalają jednej osobie osiągnąć więcej niż całym zespołom specjalistów jeszcze kilka lat temu. Jednak tych narzędzi jest mnóstwo, a cały czas powstają nowe!
Tymczasem Twoja konkurencja już działa – wykorzystuje AI, by tworzyć szybciej, taniej i skuteczniej.
Ty też możesz wyprzedzić resztę i pracować mądrzej, a nie ciężej! Zapisz się na cały kurs „AI dla marketerów w praktyce”!
Zamiast tonąć w natłoku informacji, otrzymasz spójny, usystematyzowany program, który w dwa dni przeprowadzi Cię od podstaw do zaawansowanych zastosowań AI w marketingu.
NOWOŚĆ 2025: dwa szkolenia, dwa dni, dwóch ekspertów = dwa razy więcej wiedzy!
Wiesz, jak to jest… Skrzynka mailowa pęka w szwach, lista zadań nigdy się nie kończy, a Ty, zamiast spędzać czas na strategicznym myśleniu i opracowywaniu kreatywnych koncepcji, marnujesz kolejną godzinę na pisaniu powtarzalnego copy do social mediów czy newslettera. Albo na gorączkowym przeglądaniu Stocka i szablonów w Canvie, bo grafik znowu się ociąga, a Ty musisz za moment opublikować post. A kiedy ten wypieszczony wpis w końcu ujrzy światło dzienne, okazuje się… że i tak się nie klika, a kilka godzin pracy właśnie poszło w błoto!
W tych wszystkich zadaniach może wesprzeć Cię sztuczna inteligencja, a Ty zaoszczędzisz masę czasu i… budżetu! Jednak samodzielne przeklikiwanie się przez narzędzia to setki zmarnowanych godzin: na szukaniu, odsiewaniu informacji i testowaniu rozwiązań, które ostatecznie okazują się bezużyteczne. My wiemy, że Twój czas jest cenny. Dlatego dostarczamy Ci gotową do wdrożenia wiedzę!
Co zyskasz dzięki szkoleniu „AI dla marketerów w praktyce”?
- Przetestowane przez ekspertów strategie i najbardziej efektywne narzędzia AI, które realnie usprawnią Twoją pracę (takie jak ChatGPT, Midjourney, Runway, Magnifik, Topaz, Krea, Leonardo czy Mystic).
- Praktyczne wskazówki pozwalające tworzyć angażujące grafiki i wideo.
- Sprawdzone porady, dzięki którym błyskawicznie napiszesz teksty, które sprzedają, a także zautomatyzujesz nudne procesy i uwolnisz swój czas na myślenie kreatywne i strategiczne.
A wszystko pod czujnym okiem dwóch doświadczonych ekspertów: Tomka Graszewicza i Przemka Rataja!
Czas trwania: oba dni – od 9:30 do 17:00 (w tym dwie przerwy po 15 min. i jedna 45 min.)
Termin: 30 września – 1 października
Miejsce szkolenia: Warszawa | Centrum szkoleniowe Golden Floor Centrum, Al. Jerozolimskie 65/79
Forma szkolenia: stacjonarne
Liczba dostępnych miejsc: 2/28
Cena: 2090 zł netto (2570,70 zł brutto) przy zamówieniu do 10.08.2025 [2390 zł netto (2939,70 zł brutto)] | w cenę wliczony jest serwis kawowy (lunch we własnym zakresie)
Czego się dowiesz podczas szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”?
- Jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją, aby uzyskać oczekiwane rezultaty.
- Jak maksymalnie wykorzystać potencjał ChatGPT.
- Jak nie tworzyć zapytań.
- Jak wgrywać pliki, generować obrazy i korzystać z searchGPT.
- Jak pracować z tekstem: tworzyć go, modyfikować, skracać, redagować i poprawiać oferty sprzedażowe.
- Jak skutecznie wykorzystywać AI w sprzedaży.
- Jak przy wykorzystaniu AI tworzyć grafiki, wideo i muzykę.
Szczegółowy program znajdziesz niżej.
Uczyń z AI swojego pracownika na pełen etat i ogranicz koszty zewnętrzne, takie jak graficy czy copywriterzy!
Zapisz się już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona.
Szczegółowy program szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”:
Dzień 1 Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów
30 września
Prowadzący: Tomek Graszewicz
Część 1
Wprowadzenie do pracy ze sztuczną inteligencją
- Czym jest sztuczna inteligencja.
- Rodzaje AI oraz generative AI.
- Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją.
Część 2
Podstawy prompt engeeneringu
- Omówienie kluczowych kwestii technicznych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ChatGPT.
- Przegląd podstawowych funkcji i modeli: wgrywanie plików, generowanie obrazów, searchGPT, model zaawansowanego rozumowania, model do planowania zadań, zaawansowany model głosowy i wideo.
- Podstawowe techniki prompt engineeringu.
- Jak nie tworzyć zapytań.
- GPT’s, przegląd wybranych asystentów oraz budowanie własnego asystenta.
- Ćwiczenia na przykładach.
Część 3
Wstęp do zaawansowanego prompt engineeringu
- Analizowanie i zbieranie danych z AI.
- Praca z tekstem: tworzenie, modyfikacja, skracanie, redakcja oraz poprawianie ofert sprzedażowych (i nie tylko!).
- Skuteczne wykorzystywanie AI w sprzedaży.
- Analiza konkurencji, analiza trendów, porównywanie ofert i produktów.
- Wykorzystywanie ChatGPT w kluczowych aspektach marketingowych.
- Kreatywne tworzenie z ChatGPT.
- Tworzenie prezentacji PPT.
- Ćwiczenia na przykładach.
Część 4
Istotne aspekty biznesowe i informacje uzupełniające
- Aspekty prawne.
- Bezpieczeństwo danych.
- Przydatne linki.
- Q&A.
Dzień 2 Grafika i wideo z AI
1 października
Prowadzący: Przemek Rataj
Część 1
Czy generatywne AI to prawdziwe AI?
- Wyjaśnienie kilku nieporozumień dotyczących definicji sztucznej inteligencji.
- Krótkie omówienie metody treningu AI i jego wpływu na działanie generatorów.
Część 2
Jak dogadać się z AI?
- Różnice pomiędzy myśleniem człowieka a myśleniem sztucznej inteligencji.
- Zasady ułatwiające pisanie promptów.
- Omówienie wpływu popkultury na wyniki generowania obrazów.
Część 3
Midjourney: jak szybko i łatwo wyruszyć w podróż z generatywną AI?
- Wprowadzenie do Midjourney.
- Demonstracja poszczególnych funkcji i narzędzi.
- Kiedy używać Discorda, a kiedy przeglądarkowej wersji?
- Praktyczne wskazówki, jak maksymalnie kontrolować prompt w Midjourney.
Część 4
Dlaczego świat nie kończy się na Midjourney?
- Omówienie zalet i wad alternatywnych narzędzi AI do generowania grafik, takich jak Krea, Leonardo czy Mystic.
- Topaz, Magnific i inne narzędzia obróbki końcowej.
- Kolejne kroki w procesie generowania grafik: enhance, relight i upscale i inne.
- Dlaczego warto z nich korzystać i w jakich sytuacjach?
Część 5
Jak poruszyć niebo i ziemię, czyli o generatywnym wideo AI
- Wprowadzenie do Runway, Lumy i Klinga.
- Demonstracja poszczególnych funkcji i narzędzi.
- Wskazówki, jak animować wygenerowane w Midjourney statyczne grafiki.
Część 6
Generowanie audio w narzędziach sztucznej inteligencji
- Wprowadzenie do ElevenLabs i Suno.
- Q&A.
Każdy uczestnik otrzyma:
- skróconą prezentację w formie PDF,
- imienny certyfikat udziału.
Kto skorzysta z udziału w szkoleniu online „AI dla marketerów w praktyce”
- Marketerzy oraz pracownicy agencji marketingowych i reklamowych, którzy chcą błyskawicznie usprawnić swoją codzienną pracę dzięki AI i zyskać więcej czasu na strategię.
- Menedżerowie i dyrektorzy marketingu oraz szefowie firm, którzy chcą efektywnie wdrażać rozwiązania AI w swoich zespołach, optymalizować koszty i zwiększać przewagę konkurencyjną.
- Freelancerzy z obszaru marketingu i reklamy, którzy pragną przyspieszyć realizację zleceń, podnieść jakość usług i zwiększyć swoją wartość na rynku.
- Każdy, kto chce być na bieżąco i skutecznie wykorzystywać potencjał AI w swojej pracy, aby nie zostać w tyle za szybko zmieniającą się branżą.
Zarezerwuj miejsce i nie strać okazji!
Kto prowadzi szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”
Poznaj bliżej naszych specjalistów
Tomek Graszewicz
CEO AI wizards, Job’n’Joy, Shake the Cake. Założyciel firmy doradczo-szkoleniowej
AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Tomek specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT- 4 (w tym ChatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Opracował kompleksowy kurs Midjourney V4 oraz kilka kursów generative AI.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych,seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”, za który otrzymał, wraz z zespołem, pierwszą w Polsce nagrodę Ars Digital za dzieło stworzone przy pomocy AI w kategorii „NO CODE”.
Na co dzień zarządzający agencja kreatywną Shake the Cake oraz employer brandingową Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Jest również współzałożycielem i pierwszym prezesem Profitroom, firmy obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie. Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.
Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.
Przemek Rataj
W branży graficznej działa od 2007 roku. Ma bogate doświadczenie graficzne oraz marketingowe na najróżniejszych polach. Pracował z wieloma znanymi markami. Twórca kampanii nagradzanych w konkursach Employer Branding Exellence. Fan humoru, ludzkiego podejścia do marketingu i sucharów. Pasjonuje się AI, technologią i szeroko pojętą popkulturą. Po godzinach podcaster i muzyk.
Opinie o szkoleniach z AI dla marketerów
- Petarda.
- Profeska.
- Bardzo ciekawy temat i kompetentny, utrzymujący zaangażowanie
- prowadzący.
- Ogrom przydatnej wiedzy.
- Mega wiedza, szybkie tempo, mnóstwo przykładów.
- Inspirujące.
- Treściwie, szybko, brawo za źródła.
- Rozbudowane, ciekawe, pomocne.
- Wyczerpujące, praktyczne, zrozumiałe.
- Praktyczne i inspirujące.
- Ogromna wiedza z zakresu narzędzi AI i ich wykorzystywaniu w codziennej pracy marketera wraz z możliwościami jakie daje sztuczna inteligencja.
- Otwiera oczy na gigantyczną zmianę, która się właśnie dzieje 🙂
- Mega zajawka na temat AI i dużo praktycznej wiedzy.
- Ogrom wiedzy o AI i jej praktycznym wykorzystaniu.
- Szkolenie zainspirowało mnie do zmiany podejścia do swojej pracy.