Szkolenie stacjonarne „AI dla marketerów w praktyce”

Szkolenia Wyróżnione
30.09.2025 - 01.10.2025 Organizator: Marketer+ Warszawa, Centrum szkoleniowe Golden Floor Centrum, Al. Jerozolimskie 65/79
Zapisz się

Jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją, aby wyciskać z niej maksimum i zawsze dostawać dokładnie to, czego potrzebujesz? Jak skutecznie wykorzystywać AI w sprzedaży? Jak dzięki AI tworzyć grafiki, wideo, teksty i muzykę na najwyższym poziomie?

Narzędzia AI, które są dostępne na rynku, pozwalają jednej osobie osiągnąć więcej niż całym zespołom specjalistów jeszcze kilka lat temu. Jednak tych narzędzi jest mnóstwo, a cały czas powstają nowe!

Tymczasem Twoja konkurencja już działa – wykorzystuje AI, by tworzyć szybciej, taniej i skuteczniej.

Ty też możesz wyprzedzić resztę i pracować mądrzej, a nie ciężej! Zapisz się na cały kurs „AI dla marketerów w praktyce”!

Zamiast tonąć w natłoku informacji, otrzymasz spójny, usystematyzowany program, który w dwa dni przeprowadzi Cię od podstaw do zaawansowanych zastosowań AI w marketingu.

NOWOŚĆ 2025: dwa szkolenia, dwa dni, dwóch ekspertów = dwa razy więcej wiedzy!

Wiesz, jak to jest… Skrzynka mailowa pęka w szwach, lista zadań nigdy się nie kończy, a Ty, zamiast spędzać czas na strategicznym myśleniu i opracowywaniu kreatywnych koncepcji, marnujesz kolejną godzinę na pisaniu powtarzalnego copy do social mediów czy newslettera. Albo na gorączkowym przeglądaniu Stocka i szablonów w Canvie, bo grafik znowu się ociąga, a Ty musisz za moment opublikować post. A kiedy ten wypieszczony wpis w końcu ujrzy światło dzienne, okazuje się… że i tak się nie klika, a kilka godzin pracy właśnie poszło w błoto!

W tych wszystkich zadaniach może wesprzeć Cię sztuczna inteligencja, a Ty zaoszczędzisz masę czasu i… budżetu! Jednak samodzielne przeklikiwanie się przez narzędzia to setki zmarnowanych godzin: na szukaniu, odsiewaniu informacji i testowaniu rozwiązań, które ostatecznie okazują się bezużyteczne. My wiemy, że Twój czas jest cenny. Dlatego dostarczamy Ci gotową do wdrożenia wiedzę!

Co zyskasz dzięki szkoleniu „AI dla marketerów w praktyce”?

  • Przetestowane przez ekspertów strategie i najbardziej efektywne narzędzia AI, które realnie usprawnią Twoją pracę (takie jak ChatGPT, Midjourney, Runway, Magnifik, Topaz, Krea, Leonardo czy Mystic).
  • Praktyczne wskazówki pozwalające tworzyć angażujące grafiki i wideo.
  • Sprawdzone porady, dzięki którym błyskawicznie napiszesz teksty, które sprzedają, a także zautomatyzujesz nudne procesy i uwolnisz swój czas na myślenie kreatywne i strategiczne.

A wszystko pod czujnym okiem dwóch doświadczonych ekspertów: Tomka Graszewicza i Przemka Rataja!


Czas trwania: oba dni – od 9:30 do 17:00 (w tym dwie przerwy po 15 min. i jedna 45 min.)

Termin: 30 września – 1 października

Miejsce szkolenia: Warszawa Centrum szkoleniowe Golden Floor Centrum, Al. Jerozolimskie 65/79

Forma szkolenia: stacjonarne

Liczba dostępnych miejsc: 2/28

Cena: 2090 zł netto (2570,70 zł brutto) przy zamówieniu do 10.08.2025 [2390 zł netto (2939,70 zł brutto)] | w cenę wliczony jest serwis kawowy (lunch we własnym zakresie)

 


Czego się dowiesz podczas szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”?

  • Jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją, aby uzyskać oczekiwane rezultaty.
  • Jak maksymalnie wykorzystać potencjał ChatGPT.
  • Jak nie tworzyć zapytań.
  • Jak wgrywać pliki, generować obrazy i korzystać z searchGPT.
  • Jak pracować z tekstem: tworzyć go, modyfikować, skracać, redagować i poprawiać oferty sprzedażowe.
  • Jak skutecznie wykorzystywać AI w sprzedaży.
  • Jak przy wykorzystaniu AI tworzyć grafiki, wideo i muzykę.

Szczegółowy program znajdziesz niżej.

Uczyń z AI swojego pracownika na pełen etat i ogranicz koszty zewnętrzne, takie jak graficy czy copywriterzy!
Zapisz się już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona.

Szczegółowy program szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”:

Dzień 1 Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów
30 września

Prowadzący: Tomek Graszewicz

Część 1

Wprowadzenie do pracy ze sztuczną inteligencją 

  • Czym jest sztuczna inteligencja.
  • Rodzaje AI oraz generative AI.
  • Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją.

Część 2

Podstawy prompt engeeneringu

  • Omówienie kluczowych kwestii technicznych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ChatGPT.
  • Przegląd podstawowych funkcji i modeli: wgrywanie plików, generowanie obrazów, searchGPT, model zaawansowanego rozumowania, model do planowania zadań, zaawansowany model głosowy i wideo.
  • Podstawowe techniki prompt engineeringu.
  • Jak nie tworzyć zapytań.
  • GPT’s, przegląd wybranych asystentów oraz budowanie własnego asystenta.
  • Ćwiczenia na przykładach.

Część 3

Wstęp do zaawansowanego prompt engineeringu 

  • Analizowanie i zbieranie danych z AI.
  • Praca z tekstem: tworzenie, modyfikacja, skracanie, redakcja oraz poprawianie ofert sprzedażowych (i nie tylko!).
  • Skuteczne wykorzystywanie AI w sprzedaży.
  • Analiza konkurencji, analiza trendów, porównywanie ofert i produktów.
  • Wykorzystywanie ChatGPT w kluczowych aspektach marketingowych.
  • Kreatywne tworzenie z ChatGPT.
  • Tworzenie prezentacji PPT.
  • Ćwiczenia na przykładach.

Część 4

Istotne aspekty biznesowe i informacje uzupełniające

  • Aspekty prawne.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Przydatne linki.
  • Q&A.

Dzień 2 Grafika i wideo z AI
1 października

Prowadzący: Przemek Rataj

Część 1

Czy generatywne AI to prawdziwe AI?

  • Wyjaśnienie kilku nieporozumień dotyczących definicji sztucznej inteligencji.
  • Krótkie omówienie metody treningu AI i jego wpływu na działanie generatorów.

Część 2

Jak dogadać się z AI?

  • Różnice pomiędzy myśleniem człowieka a myśleniem sztucznej inteligencji.
  • Zasady ułatwiające pisanie promptów.
  • Omówienie wpływu popkultury na wyniki generowania obrazów.

Część 3

Midjourney: jak szybko i łatwo wyruszyć w podróż z generatywną AI?

  • Wprowadzenie do Midjourney.
  • Demonstracja poszczególnych funkcji i narzędzi.
  • Kiedy używać Discorda, a kiedy przeglądarkowej wersji?
  • Praktyczne wskazówki, jak maksymalnie kontrolować prompt w Midjourney.

Część 4

Dlaczego świat nie kończy się na Midjourney?

  • Omówienie zalet i wad alternatywnych narzędzi AI do generowania grafik, takich jak Krea, Leonardo czy Mystic.
  • Topaz, Magnific i inne narzędzia obróbki końcowej.
  • Kolejne kroki w procesie generowania grafik: enhance, relight i upscale i inne.
  • Dlaczego warto z nich korzystać i w jakich sytuacjach?

Część 5

Jak poruszyć niebo i ziemię, czyli o generatywnym wideo AI

  • Wprowadzenie do Runway, Lumy i Klinga.
  • Demonstracja poszczególnych funkcji i narzędzi.
  • Wskazówki, jak animować wygenerowane w Midjourney statyczne grafiki.

Część 6

Generowanie audio w narzędziach sztucznej inteligencji

  • Wprowadzenie do ElevenLabs i Suno.
  • Q&A.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • skróconą prezentację w formie PDF,
  • imienny certyfikat udziału.

Kto skorzysta z udziału w szkoleniu online „AI dla marketerów w praktyce”

  • Marketerzy oraz pracownicy agencji marketingowych i reklamowych, którzy chcą błyskawicznie usprawnić swoją codzienną pracę dzięki AI i zyskać więcej czasu na strategię.
  • Menedżerowie i dyrektorzy marketingu oraz szefowie firm, którzy chcą efektywnie wdrażać rozwiązania AI w swoich zespołach, optymalizować koszty i zwiększać przewagę konkurencyjną.
  • Freelancerzy z obszaru marketingu i reklamy, którzy pragną przyspieszyć realizację zleceń, podnieść jakość usług i zwiększyć swoją wartość na rynku.
  • Każdy, kto chce być na bieżąco i skutecznie wykorzystywać potencjał AI w swojej pracy, aby nie zostać w tyle za szybko zmieniającą się branżą.

Zarezerwuj miejsce i nie strać okazji!

Kto prowadzi szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”

Poznaj bliżej naszych specjalistów

Tomek Graszewicz

 

Tomek

CEO AI wizards, Job’n’Joy, Shake the Cake. Założyciel firmy doradczo-szkoleniowej

AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Tomek specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT- 4 (w tym ChatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Opracował kompleksowy kurs Midjourney V4 oraz kilka kursów generative AI.

Pomysłodawca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych,seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”, za który otrzymał, wraz z zespołem, pierwszą w Polsce nagrodę Ars Digital za dzieło stworzone przy pomocy AI w kategorii „NO CODE”.

Na co dzień zarządzający agencja kreatywną Shake the Cake oraz employer brandingową Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Jest również współzałożycielem i pierwszym prezesem Profitroom, firmy obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie. Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.

Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.

Przemek Rataj

 

W branży graficznej działa od 2007 roku. Ma bogate doświadczenie graficzne oraz marketingowe na najróżniejszych polach. Pracował z wieloma znanymi markami. Twórca kampanii nagradzanych w konkursach Employer Branding Exellence. Fan humoru, ludzkiego podejścia do marketingu i sucharów. Pasjonuje się AI, technologią i szeroko pojętą popkulturą. Po godzinach podcaster i muzyk.


Opinie o szkoleniach z AI dla marketerów

  • Petarda.
  • Profeska.
  • Bardzo ciekawy temat i kompetentny, utrzymujący zaangażowanie
  • prowadzący.
  • Ogrom przydatnej wiedzy.
  • Mega wiedza, szybkie tempo, mnóstwo przykładów.
  • Inspirujące.
  • Treściwie, szybko, brawo za źródła.
  • Rozbudowane, ciekawe, pomocne.
  • Wyczerpujące, praktyczne, zrozumiałe.
  • Praktyczne i inspirujące.
  • Ogromna wiedza z zakresu narzędzi AI i ich wykorzystywaniu w codziennej pracy marketera wraz z możliwościami jakie daje sztuczna inteligencja.
  • Otwiera oczy na gigantyczną zmianę, która się właśnie dzieje 🙂
  • Mega zajawka na temat AI i dużo praktycznej wiedzy.
  • Ogrom wiedzy o AI i jej praktycznym wykorzystaniu.
  • Szkolenie zainspirowało mnie do zmiany podejścia do swojej pracy.