Przyszłość wideo marketingu online to krótkie filmy. Formaty te możesz wykorzystać w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTubie i TikToku.
Instagram i Facebook coraz mocniej promują rolki, a popularność TikToka rośnie w bardzo szybkim tempie. Myślisz, że Twoja firma również powinna publikować filmiki, ale nigdy wcześniej nie nagrywałeś wideo i zupełnie nie wiesz, od czego zacząć? Opublikowałeś już kilka filmików, ale zajęło Ci to dużo czasu i byłeś średnio zadowolony z efektów?
25 października weź udział w praktycznym e-szkoleniu z Łukaszem Sokołowskim „Rolki, relacje, stories, tiktoki – jak ogarnąć krótkie formy wideo w małej i średniej firmie” i dowiedz się, jak szybko tworzyć atrakcyjne i ciekawe nagrania, które wykorzystasz w wielu kanałach (recykling treści to podstawa!).
Łukasz Sokołowski od 12 lat pomaga firmom i klientom indywidualnym budować komunikację marketingową, która niesie wartość. Przez 4 lata był odpowiedzialny za obecność banku Citi Handlowy w social mediach. Do jego obowiązków należało m.in. tworzenie treści wideo.
Podczas szkolenia poznasz praktyczne wskazówki, narzędzia, inspiracje i przykłady z różnych branż, dzięki którym zaczniesz nagrywać angażujące rolki, relacje i tiktoki.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 25 października 2022, godzina 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie odpowiada Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie m.in.:
- Układamy plan działań – gdzie i dlaczego warto być obecnym, a gdzie obowiązkowo trzeba, jak często publikować treści, jak ułożyć content plan publikacji, jak poukładać nagrywanie, gdy treści może tworzyć kilka osób z zespołu.
- Nagrywamy telefonem rolkę/tiktoka krok po kroku – jak się przełamać i zacząć pokazywać przed kamerą, jaki sprzęt do nagrań wykorzystać, jaki rodzaj i format filmu wybrać i dlaczego, jaką muzykę dodać, jakie efekty wizualne zastosować, jak montować nagrania – sprawdzone programy i aplikacje.
- Pomysły na treści i scenariusze filmików dla firm B2C i B2B – skąd brać pomysły na tematy filmików, jak planować scenariusz, jak tworzyć nagłówki filmików, co robić, żeby przyciągnąć uwagę widzów.
- Algorytm – jakie czynniki najmocniej wpływają na zasięgi – muzyka, hashtagi, liczba komentarzy i lajków, średni czas oglądania, udostępnienia, godzina publikacji, śledzenie trendów.
- Recykling treści – jak przystosować treści do publikacji w różnych serwisach społecznościowych (na TikToku, Instagramie, Facebooku, YouTubie i Pintereście).
- Analityka danych – jakie statystyki warto sprawdzać i jak je przekładać na wnioski, np. o jakiej porze obserwujący są najbardziej aktywni.
- Koszty – ile czasu zajmuje nagranie filmu i jakie są koszty, ile zapłacę za reklamę.
- Przepis na udaną współpracę z freelancerem/konsultantem i agencją marketingową (duże budżety!) – wskazówki, jak ustalić zasady współpracy i jakich błędów unikać.
- FAQ – sesja pytań i odpowiedzi z uczestnikami e-szkolenia.
Podczas szkolenia „Rolki, relacje, stories, tiktoki – jak ogarnąć krótkie formy wideo w małej i średniej firmie” przekonasz się, że nagrywanie rolek i krótkich filmików na social media może być dobrą zabawą, dzięki której lepiej pokażesz klientom świat swojej działalności i markę.
Łukasz Sokołowski zaprezentuje wiele praktycznych sposobów i przykładów, dzięki którym nauczysz się sprytnie wykorzystywać wideo marketing w swoich działaniach!
Prowadzący
Łukasz Sokołowski
Od 12 lat pomaga firmom i klientom indywidualnym budować komunikację marketingową, która niesie wartość.
Prowadził projekty i kampanie digitalowe, poruszając się w wielu obszarach marketingowych, m.in. marketingu efektywnościowym, social mediach, influencer marketingu czy content marketingu.
Miał okazję pracować dla kilku agencji reklamowych, realizując kilkadziesiąt projektów m.in. dla klientów, takich jak Orange, Somersby, PLAY, Volvo, Jeep, Alfa Romeo, Johnson & Johnson czy Optimum Nutrition.
Prowadził kampanie pozyskujące klientów w USA, Europie, RPA i Australii dla startupu gamingowego Huuuge Games, zarządzając kilkumilionowym budżetem mediowym.
Przez 4 lata był odpowiedzialny za obecność banku Citi Handlowy w social mediach. Do jego obowiązków należało m.in. prowadzenie kampanii budujących wizerunek, wsparcie w zakresie personal brandingu, tworzenie treści wideo oraz działania z influencerami.
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.