Partner serwisu:

Szkolenie online: Prawo w marketingu. Prawne aspekty współpracy z influencerami

Czy reklamodawca odpowiada za błędy influencera? Jak zgodnie z prawem powinny być oznaczane płatne współprace z markami? Jak prawidłowo uregulować kwestie prawa autorskiego? Kiedy współpraca z influencerem jest umową o dzieło, a kiedy umową innego rodzaju i jaki to ma wpływ na podatki?

Podczas szkolenia „Prawo w marketingu. Prawne aspekty współpracy z influencerami” Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk omówi najważniejsze kwestie podatkowo-prawne dotyczące influencer marketingu.

Gwarantujemy przystępny język oraz dużą porcja praktycznych przykładów i antyprzykładów.

Długość szkolenia: 90 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 24 marca 2022, godzina 10:00-12:00

Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jakie są najczęstsze błędy w oznaczaniu współprac przez influencerów,
  • jakie są najczęstsze błędy w umowach agencji/reklamodawcy z influencerami – na co uważać,
  • kiedy współpraca z influencerem jest umową o dzieło, a kiedy innego rodzaju umową i jaki to ma wpływ na podatki,
  • jak prawidłowo zorganizować współpracę barterową z influencerem,
  • jak prawidłowo uregulować z influencerem kwestie prawa autorskiego,
  • czy reklamodawca ponosi odpowiedzialność w razie nieprawidłowego działania influencera w zleconej kampanii.

Kto poprowadzi?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny specjalizujący się w prawie marketingu, współwłaścicielka kancelarii mylo.pl

Od kilku lat publikuje w czasopismach branżowych (m.in. „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”) artykuły dotyczące prawnych aspektów marketingu oraz e-commerce. Tłumaczy prawo „z polskiego na nasze”. Autorka pierwszego w Polsce kursu online „Prawo w marketingu”. Wykładowca studiów podyplomowych na kierunkach marketingowych w Wyższej Szkole Europejskiej oraz na Politechnice Białostockiej.

W codziennej pracy doradza agencjom reklamowym, domom mediowym, sklepom e-commerce i firmom dostarczającym narzędzia marketingowe.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.