Partner serwisu:

Szkolenie online: Neurocopywriting w praktyce. Jak tworzyć treści, by mózg chciał czytać i kupować

Prawie wszyscy piszą pod SEO. Wiedzę o mózgu stosuje niewielu.

Podczas e-szkolenia „Neurocopywriting w praktyce. Jak pisać, by mózg chciał czytać i kupować” Joanna Burdek pokaże wiele praktycznych przykładów i wskazówek, dzięki którym dowiesz się, jak tworzyć przyjazne dla mózgu teksty, nagłówki, posty, reklamy i opisy produktów w e-commerce. Co znacznie poprawi efekty Twoich działań!

Długość szkolenia: 120 minut + 30 minut sesji pytań i odpowiedzi

Termin: 28 września 2022 r., godzina 10:00-12:30

Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie odpowiada Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

Martin Lindstrom, światowej sławy ekspert w dziedzinach brandingu i neuromarketingu, w swojej słynnej książce „Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy” przekonuje, że decyzje zakupowe konsumenta są w większości nieświadome.

Neurocopywriting to połączenie neuronauki i psychologii poznawczej z tworzeniem treści (zarówno tekstowych, jak i wizualnych).
Warto go wykorzystywać do poprawy wszelkiej komunikacji, budowania lepszego zaangażowania i zwiększania współczynnika konwersji użytkowników.

Program szkolenia

Podczas warsztatu „Neurocopywriting w praktyce. Jak pisać, by mózg chciał czytać i kupować” Joanna Burdek pokaże, jak tworzyć przyjazne dla mózgu komunikaty oraz przedstawi neuromarketingowe tipy do zastosowania od razu.

Dowiesz się m.in.:

  • jak Homo Tiktokus funkcjonuje w lesie informacji,
  • kiedy w komunikacji warto używać WIELKICH LITER,
  • jak sprawić, by Twój tekst wchodził prosto DO MÓZGU: skuteczne TIPY,
  • jak neuromarketingowo podrasować tekst – i dlaczego to działa,
  • co robić, żeby odbiorcy chętniej lajkowali i udostępniali posty w social mediach i dzięki temu zwiększać zasięgi organiczne,
  • jakie neuroograniczniki stosować w tekstach w e-commerce, by klienci kupowali Twoje produkty/usługi.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak tworzyć copy przyjazne dla mózgu.

Na przykładach:

  • postów i reklam z Facebooka, Instagrama, LinkedIna,
  • reklam Google Ads,
  • nagłówków i treści mailingów,
  • treści w e-commerce,
  • treści na stronach WWW i landingach

zobaczysz, co warto robić w obszarze treści (i co można zrobić lepiej), by szybciej zrozumiał je mózg.

Twoje treści, reklamy i kampanie staną się szybciej przyswajalne przez klientów i skuteczniejsze.

Kto skorzysta ze szkolenia?

  • Każdy, kto tworzy treści do internetu (i nie tylko).
  • Marketerzy, copywriterzy i specjaliści od contentu, którzy chcą dowiedzieć się, jak tworzyć treści przyjazne dla mózgu i jak wpływać na czytelnika.
  • Właściciele i pracownicy sklepów internetowych, którzy chcą poznać neuroograniczniki, dzięki którym klienci będą chętniej kupować.
  • Osoby, które chcą poprawić efektywność swojej komunikacji (w social mediach, e-mailingach, na stronie WWW, w e-sklepie) i sprawić, że treści będą chętniej czytane oraz przełożą się na większą sprzedaż.

Kto prowadzi?

Joanna Burdek

Strateżka, pisarka, copywriterka, wykładowczyni. Od 15 lat w marketingu, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzi szkolenia ze strategii marki, neurocopywritingu i nowych trendów.

Wykłada e-marketing i strategię digital na Uniwersytecie Papieskim oraz w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, zamek Wawel.