Jak mierzyć efektywność swojego marketingu? W jaki sposób ocenić, które z inwestycji przyniosą spodziewane rezultaty, a które jedynie przepalą budżet? Jak właściwie analizować swoje działania? Jak zabrać się do planowania budżetu marketingowego?
Dowiedz się tego wszystkiego i wielu innych przydatnych rzeczy od Pawła Pałki – przedsiębiorcy, co-ownera i digital strategy advisora w adcookie. Weź udział w 120-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i naucz się efektywnego planowania i budżetowania działań marketingowych.
Wielu właścicieli biznesów i marketerów boryka się z problemem nieuporządkowanych danych oraz brakiem umiejętności ich analizy. Czy podobnie jest w Twoim przypadku? Często zmagasz się z chaosem w budżetowaniu i planowaniu działań marketingowych? A może potrafisz to robić, ale nie zawsze Ci to wychodzi i chcesz uporządkować swoją wiedzę? Już czas skończyć z prowadzeniem działań marketingowych, które rozmijają się z rzeczywistymi potrzebami biznesu.
Naucz się, jak to robić, dzięki e-szkoleniu z Pawłem Pałką – co-ownerem i digital strategy advisorem w adcookie.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Już 22.10.2024 (wtorek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań marketingowych.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Budżetowanie i podstawy planowania marketingowego w praktyce”
- Nauczysz się podejmować decyzje na podstawie danych.
- Zyskasz pewność, że Twoje działania są skorelowane z kondycją firmy.
- Poczujesz komfort panowania nad działaniami marketingowymi w firmie.
- Nauczysz się planować koszty oraz inwestycje marketingowe.
- Zrozumiesz, jak ważne jest planowanie działań w dłuższej perspektywie.
- Otrzymasz dużo praktycznych porad od eksperta w tej dziedzinie.
Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 22.10.2024 (wtorek), godz. 10:00–12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- Analiza danych i analityka marketingowa w praktyce + Upominki biznesowe. Inspiracje – „Marketer+” nr 5 (49) 2021
- Skuteczny plan marketingowy + Strategia marketingowa – „Marketer+” nr 6 (44) 2020
- Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych – „Marketer+” nr 4 (36) 2019
- Sprzedaż na marketplace’ach + Efektywny budżet w e-commerce – „E-commerce w Praktyce” nr 3 (14) 2021
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Budżetowanie i podstawy planowania marketingowego w praktyce”
- Jak analizować swoje dane i wyciągać na ich podstawie odpowiednie wnioski.
- Jakie elementy składają się na poprawne budżetowanie oraz jak się do niego przygotować.
- Jak w praktyce układać budżet marketingowy dostosowany do możliwości Twojej firmy.
- Jakie wskaźniki obserwować i co robić, gdy są one niesatysfakcjonujące.
Co znajduje się w programie szkolenia „Budżetowanie i podstawy planowania marketingowego w praktyce”
- Wyznaczanie celu biznesowego.
- Analiza dotychczasowych danych i globalnych trendów.
- Analiza konkurencji.
- Prognozowanie przychodów oraz kosztów.
- Planowanie marketingowe vs lejek sprzedażowy.
- Fuckup management, czyli scenariusz kryzysowy.
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
- Rutynowe działania w pracy z budżetem.
- Sesja Q&A.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- checklistę „Jak przygotować się do budżetowania”,
- uniwersalny szablon budżetowania,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (trzy numery „Marketera+” i jeden numer „E-commerce w Praktyce” w PDF).
Kto skorzysta na szkoleniu o budżetowaniu marketingowym?
- Właściciele biznesów online, którzy chcą sprawnie zaplanować swój budżet marketingowy.
- Marketerzy, którzy uczestniczą w budowaniu strategii firmy.
- Wszystkie osoby, które są zainteresowane karierą strategiczną w marketingu.
Kto prowadzi szkolenie „Budżetowanie i podstawy planowania marketingowego w praktyce”
Paweł Pałka
Przedsiębiorca, co-owner i digital strategy advisor w adcookie. Optymalizuje procesy biznesowe i digitalowe w e-commerce na podstawie danych. Prowadzi autorskie warsztaty i szkolenia z obszaru projektowania i egzekucji strategii marketingowo-biznesowej, w których wzięło udział ponad 200 właścicieli oraz dyrektorów e-commerce. Pracuje jako konsultant z największymi klientami agencji oraz rozwija kompetencje strategiczne zespołu adcookie. Występuje na największych marketingowych i e-commercowych wydarzeniach w Polsce, a także udziela się regularnie w prasie branżowej oraz podcastach biznesowych.