Numer 3 (10) lipiec-wrzesień 2020
Temat numeru: Zdrowa polityka cenowa i rabatowa w e-commerce
Liczba stron: 100
- jakie są najpopularniejsze strategie cenowe w e-commerce,
- jakie są dobre i złe praktyki prezentowania cen produktów w e-sklepie,
- jak z głową stosować w sklepie internetowym akcje promocyjne i kody rabatowe,
- kiedy lepiej prezentować rabaty kwotowe, a kiedy – procentowe,
- jak zaplanować promocje w sklepie internetowym, aby zwiększyć sprzedaż i nie stracić marży oraz klientów kupujących w pierwszej cenie,
- jak często organizować promocje i jak wysokie rabaty ustalać,
- jak tworzyć skuteczne kreacje sprzedażowe,
- jak ustalać ceny w e-sklepie producenta (brand e-commerce),
- jak dbać o spójną politykę cenową w różnych kanałach sprzedaży,
- jakie są najczęstsze błędy w wycenianiu produktów w sklepach internetowych i jak ich uniknąć,
- z jakich narzędzi korzystać podczas ustalania cen w e-commerce,
- jak oferować w internecie „ten sam” produkt co konkurencja z wyższą marżą i być atrakcyjnym cenowo,
- jakie rozwiązania pozwolą Ci uniknąć wojny cenowej i zwiększyć sprzedaż,
- czy zawsze opłaca się udzielać klientom rabatów,
- na jakie pytania warto odpowiedzieć przy opracowywaniu polityki rabatowej,
- w jaki sposób najlepiej wykorzystać potencjał darmowej dostawy,
- jak często modyfikować ceny.