Numer 2 (9) kwiecień-czerwiec 2020
Temat numeru: Skuteczny marketing i promocja sklepu internetowego
Liczba stron: 100
Z tematu numeru dowiesz się m. in.:
- na jakie działania marketingowe i promocyjne postawić w e-commerce,
- jakie błędy są popełniane w marketingu e-sklepów najczęściej i jak im zaradzić,
- jak właściwie podejść do zbierania i analizowania danych,
- jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i promocyjnych w sklepie internetowym,
- jakie narzędzia wykorzystać w promocji sklepu,
- jakie są skuteczne sposoby na pozyskiwanie dobrze konwertującego ruchu,
- jak odzyskiwać porzucone koszyki,
- jak zwiększać wartość koszyka zakupowego, CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń kampanii wybrać i kiedy,
- jak poprawić wyniki kampanii reklamowych e-sklepu na Facebooku,
- jak tworzyć angażujące posty i treści sprzedażowe na Instagramie,
- na czym polegają inteligentne kampanie produktowe w Google Ads,
- w jaki sposób wykorzystać wiadomości SMS-owe w e-commerce,
- jak uczynić content marketing i edukację mocnym punktem e-commerce (case study Nadwyraz.com),
- jak brand hero wspiera sklep internetowy DrTusz.pl (e-commerce od kulis),
- jak za pomocą transmisji dotrzeć do kupujących offline (case study marki odzieżowej Quiosque).