Numer 2 (9) kwiecień-czerwiec 2020

Numer 2 (9) kwiecień-czerwiec 2020

Temat numeru: Skuteczny marketing i promocja sklepu internetowego

Liczba stron: 100

Z tematu numeru dowiesz się m. in.:

  • na jakie działania marketingowe i promocyjne postawić w e-commerce,
  • jakie błędy są popełniane w marketingu e-sklepów najczęściej i jak im zaradzić,
  • jak właściwie podejść do zbierania i analizowania danych,
  • jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i promocyjnych w sklepie internetowym,
  • jakie narzędzia wykorzystać w promocji sklepu,
  • jakie są skuteczne sposoby na pozyskiwanie dobrze konwertującego ruchu,
  • jak odzyskiwać porzucone koszyki,
  • jak zwiększać wartość koszyka zakupowego, CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń kampanii wybrać i kiedy,
  • jak poprawić wyniki kampanii reklamowych e-sklepu na Facebooku,
  • jak tworzyć angażujące posty i treści sprzedażowe na Instagramie,
  • na czym polegają inteligentne kampanie produktowe w Google Ads,
  • w jaki sposób wykorzystać wiadomości SMS-owe w e-commerce,
  • jak uczynić content marketing i edukację mocnym punktem e-commerce (case study Nadwyraz.com),
  • jak brand hero wspiera sklep internetowy DrTusz.pl (e-commerce od kulis),
  • jak za pomocą transmisji dotrzeć do kupujących offline (case study marki odzieżowej Quiosque).
Zobacz pełny spis treści.