Numer 1 (1) kwiecień-czerwiec 2018

Numer 1 (1) kwiecień-czerwiec 2018

Temat numeru: Jak skutecznie sprzedawać w internecie? Audyt w e-commerce

Liczba stron: 122

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • w jaki sposób obliczyć rentowność e-sklepu,
  • jak zoptymalizować logistykę w e-commerce tak, żeby pomagała sprzedawać,
  • jak przeprowadzić audyt obsługi klienta,
  • jak zarządzać i usprawniać proces zwrotów w e-commerce,
  • jakie narzędzia i metody badawcze pomagają poznać realne zachowania i potrzeby klientów,
  • jak przeprowadzić audyt SEO Twojego sklepu internetowego według listy kontrolnej,
  • jak krok po kroku przeprowadzić audyt procesu zakupowego,
  • jak sprzedawać skutecznie na Allegro, Amazonie czy eBayu, jak wybrać marketplace do ekspansji na nowe rynki,
  • co analizować, gdy prowadzi się sprzedaż na rynkach zagranicznych,
  • jakie są główne elementy audytu podatkowego w e-commerce,
  • co w Twoim e-sklepie zmieni RODO,
  • jak klienci wybierają e-sklep,
  • jak zaprojektować platformę e-commerce B2B i co wpływa na jej skuteczność,
  • jakimi zasadami kierować się w ustalaniu cen produktów w e-sklepie,
  • jak przeprowadzić segmentację klientów w małym sklepie internetowym,
  • jak wykorzystać wiadomość SMS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego,
  • jak dzięki retargetingowi rozwiać wątpliwości użytkownika przed dokonaniem zakupu,
  • jak wykorzystać narzędzia marketing automation do zwiększenia sprzedaży w e-commerce,
  • czy musisz mieć regulamin na stronie swojego sklepu internetowego.