Numer 1 (1) kwiecień-czerwiec 2018
Temat numeru: Jak skutecznie sprzedawać w internecie? Audyt w e-commerce
Liczba stron: 122
- w jaki sposób obliczyć rentowność e-sklepu,
- jak zoptymalizować logistykę w e-commerce tak, żeby pomagała sprzedawać,
- jak przeprowadzić audyt obsługi klienta,
- jak zarządzać i usprawniać proces zwrotów w e-commerce,
- jakie narzędzia i metody badawcze pomagają poznać realne zachowania i potrzeby klientów,
- jak przeprowadzić audyt SEO Twojego sklepu internetowego według listy kontrolnej,
- jak krok po kroku przeprowadzić audyt procesu zakupowego,
- jak sprzedawać skutecznie na Allegro, Amazonie czy eBayu, jak wybrać marketplace do ekspansji na nowe rynki,
- co analizować, gdy prowadzi się sprzedaż na rynkach zagranicznych,
- jakie są główne elementy audytu podatkowego w e-commerce,
- co w Twoim e-sklepie zmieni RODO,
- jak klienci wybierają e-sklep,
- jak zaprojektować platformę e-commerce B2B i co wpływa na jej skuteczność,
- jakimi zasadami kierować się w ustalaniu cen produktów w e-sklepie,
- jak przeprowadzić segmentację klientów w małym sklepie internetowym,
- jak wykorzystać wiadomość SMS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego,
- jak dzięki retargetingowi rozwiać wątpliwości użytkownika przed dokonaniem zakupu,
- jak wykorzystać narzędzia marketing automation do zwiększenia sprzedaży w e-commerce,
- czy musisz mieć regulamin na stronie swojego sklepu internetowego.