Ponad połowa osób, które kupują prezenty w internecie, twierdzi, że jest otwarta na nowych sprzedawców, a 76% kupujących mobilnie zmieniło zdanie na temat wyboru sprzedawcy czy samej marki po wyszukiwaniu w Google’u¹. Okres świąteczny to jedna z najlepszych okazji, aby zwiększyć sprzedaż i zaistnieć w świadomości konsumentów. Na co powinieneś zwracać uwagę w tym gorącym okresie, a co zaplanować dużo wcześniej, jeśli chcesz prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarce? Zapraszam do analizy.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak przygotować się na sezon świąteczny w SEO i Google Ads,
- kiedy zacząć przygotowania do sezonu, co jeszcze można zrobić i jak się lepiej przygotować za rok,
- w jakie pułapki można wpaść podczas przygotowywania kampanii,
- jakie są najważniejsze aspekty optymalizacji obecności e-sklepu w wyszukiwarce w okresie świątecznym.