

Mówi się, że co druga złotówka wydana na reklamę przepada. Odpowiednia analiza Big Data może zupełnie zmienić obraz marketingu i dostosować komunikację do precyzyjnej grupy docelowej, a nawet pojedynczej osoby. W jaki sposób? Jak może w tym pomóc sztuczna inteligencja, a jak systemy klasy marketing automation? Inspirujący panel dyskusyjny i rozmowa z ekspertami pozwoli poznać odpowiedzi na te pytania.
Do udziału w nadchodzącej edycji Xperts.PM zaproszeni zostali specjaliści, którzy od lat w swojej pracy zawodowej bezpośrednio lub pośrednio mają do czynienia z BIG DATA. Różne perspektywy i doświadczenia zaowocują dynamiczną dyskusją, w którą jak zawsze zaangażowani zostaną uczestnicy spotkania.
Xperts.PM to bezpłatne i cykliczne konferencje flashowe, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.
Zapisy na konferencję przyjmowane są na stronie: https://xpertspm.com/iwe-event/big-data-big-problem/