Wystartowały zgłoszenia do 10-tej, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach.
Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie, z udziałem Luca Cassetti, Sekretarza Generalnego Ecommerce Europe.
Marka e-commerce, najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu, zdobędzie tytuł “Marki Dekady E-commerce”.
Pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards odbyła się w 2013 roku i obejmowała 7 kategorii wyłącznie dla sklepów e-commerce. W ciągu ostatniej dekady konkurs zmieniał się i ewoluował wraz z rozwojem rynku e-commerce. Stał się barometrem branży, odzwierciedlał obowiązujące trendy i stopniowo rozwijał się o nowe kategorie, e-usługi czy rozwiązania finansowe. Przez 9 edycji jury oceniło 1300 zgłoszeń i przyznało łącznie 152 nagrody. W tegorocznej 10-tej edycji Jury może przyznać nagrody aż w 24 kategoriach.
Konkurs jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. Doceniane są firmy, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w e-commerce.